اجتماعی

پیش بینی حضور بیش از ۳ میلیون نفری در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر / نظافت مسیر به محض اتمام مراسم

پیش بینی حضور بیش از ۳ میلیون نفری در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر / نظافت مسیر به محض اتمام مراسم

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران،  مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری مهمانی ده کیلومتری و در استودیو مهمانی ده کیلومتری غدیر در منطقه ۱۰ با اشاره به استقبال شهروندان از مهمانی ده کیلومتری اظهار کرد:  سنتی از گذشته جهت گرامیداشت اعیاد به ویژه نیمه شعبان و غدیر وجود داشته است که مجددا این سنت ها پررنگ تر شده است.

وی تصریح کرد: امسال برای دومین بار مهمانی ده کیلومتری در تهران برگزار شده است که پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان از سال قبل بیشتر باشد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: پیش از برگزاری این مهمانی جلسات متعددی با حضور دستگاه های مختلف برگزار شد و همه تلاش کردند تا شرایط حضور شهروندان فراهم شود. البته با توجه به استقبال مردم ترافیک را در پایان مراسم شاهد خواهیم بود اما قطعا شرایط نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود.

چمران با اشاره به برنامه ریزی شهرداری تهران برای جا به جایی شرکت کنندگان پس از پایان مراسم گفت: در همین ارتباط اتوبوس،  مترو و تاکسی در نظر گرفته شده است.

حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز با حضور در استودیو مهمانی ده کیلومتری غدیر در منطقه ۱۰ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از اتمام مراسم اقدامات لازم برای نظافت مسیر انجام خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر نیروهای خدمات شهری مناطق درگیر در مراسم، سایر نیروهای خدمات شهری مناطق دیگر هم همکاری لازم را برای رفت و روب و نظافت مسیر انجام خواهند داد.

نظری تاکید: قطعا فردا شرایط در مسیر مهمانی ده کیلومتری غدیر( میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی ) همانند قبل از مراسم خواهد بود.

به گزارش برگزیده های ایران،  علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران نیز عصر امروز و همزمان با برگزاری مهمانی ده کیلومتری غدیر بازدید میدانی را از مسیر جشن ده  کیلومتری غدیر و فرایند خدمت رسانی خدمت‌رسانی به شهروندان انجام داد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا