فارس

فرایند سوخت‌رسانی در فارس تسریع شد

به گزارش خبرگزاری  فارس از شیراز، ‌مدیر شرکت فراورده‌های نفتی فارس با اشاره به اختلال پیش آماده در بخشی از سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت‌ گفت:   در حال حاضر سوخت‌گیری در جایگاه‌های استان بدون وقفه و مشکل در حال انجام است و تاکنون حدود ۶۰ درصد از جایگاه‌ها راه اندازی و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

اسداله طاهری ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم شریف استان فارس افزود: با تمهیدات انجام شده، بلافاصله بعد از ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت بیش از ۵۰ تیم های عملیاتی متشکل از کارشناسان منطقه و نواحی تشکیل و جهت راه اندازی به جایگاه‌های سطح استان اعزام و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه بصورت آفلاین اقدام نمودند.

وی با تشکر از همکاری و همراهی مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در توزیع بموقع سوخت به مردم اظهار کرد: از ۲۹۶ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین، نفت و گاز ) در سطح استان تاکنون بیش از ۱۸۰ باب فعال ودرحال ارائه خدمات به مردم شریف می باشند و مابقی جایگاه ها به زودی راه اندازی می شوند.

وی ضمن دعوت مردم عزیز به حفظ آرامش جهت دریافت سوخت گفت: سهمیه سوخت خودرو ها محفوظ و تازمان راه اندازی مجدد سامانه هوشمند سوخت، می توانند سوخت مورد نیاز خود را با نرخ آزاد یعنی ۳ هزار تومان دریافت نمایند.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۶۰ درصد جایگاه ‌ها همچنین ذخیره سازی مناسب فرآورد‌ه‌های نفتی در استان، خاطرنشان کرد: سوخت‌رسانی بدون وقفه به مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا