اخبار روز

ابلاغ مصوبه نظارت صدا و سیما بر نمایش‌خانگی

ابلاغ مصوبه نظارت صدا و سیما بر نمایش‌خانگی

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران، خبری از پیام پیمان جبلی رئیس صداوسیما درباره ابلاغ جایگاه نظارتی صداوسیما بر نمایش‌خانگی توسط رئیس‌جمهور در فضای‌مجازی مطرح شد. 

پیگیری از رئیس صداوسیما به این نوشته رسید: «به گفته دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه این شورا در خصوص تثبیت نظارت صدا و سیما بر نمایش خانگی توسط ریاست محترم جمهوری ابلاغ شد».

حجت‌الاسلام خسروپناه در پیگیری خبرنگار برگزیده های ایران ابلاغ مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تثبیت نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش‌خانگی را تأیید کرد.

ماجرای روبیکا و یک سانسور حاشیه‌ساز/ ساترا توضیح داد

پیشتر محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در اظهارنظری در پاسخ به اینکه شنیده می‌شود ریاست جمهوری ابلاغ مصوبه را به جلب نظر ذی‌نفعان و اهالی فیلم و سریال موکول کرده است، این چنین اظهار کرده بود: «این یک روند طبیعی است و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی روالی را برای بررسی مسیر با حوزه‌های مختلف دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد همچنان که وزیر ارشاد اخیراً اشاره کرده‌اند جلب نظر ذی‌نفعان تقریباً انجام شده و با بسیاری از گروه‌ها جلسه گذاشته شده است و اکنون در حال جمع‌بندی‌اند. کارگروه هم کار خود را در شورای عالی شروع کرده تا بتوانند زودتر در این‌باره به جمع بندی برسند.

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا