اخبار ورزشی

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران: ۴ سال از ژاپن عقب هستیم/ امیدوارم به مدال برنز بازی‌های آسیایی برسیم

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران: ۴ سال از ژاپن عقب هستیم/ امیدوارم به مدال برنز بازی‌های آسیایی برسیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، مهدی پنام‌تاش پس از شکست تیم ملی واترپلو مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: ژاپنی‌ها در رشته واترپلو توانسته‌اند در المپیک شرکت کنند و علاوه بر این در کشورشان نیز المپیک برگزار کرده‌اند. امروز خیلی سعی کردیم نمایش مطلوبی داشته باشیم و بتوانیم به برتری برسیم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و شرمنده مردم شدیم.

گزارش کامل روز سیزدهم بازی‌های آسیایی| طلای گنج‌زاده و برنز کبدی بانوان در روز شکست سنگین عموزاد/ پنجمی بسکتبال و ناکامی وزنه‌برداران

وی افزود: خدا را شکر امروز بازیکنان نمایش خوبی داشتند و خودشان را پیدا کرده بودند و از عملکرد آنها راضی هستم. ما شرایط خوبی داشتیم اما در اتفاقات بازی از دست‌مان در می‌رفت. امروز سعی کردیم خودمان باشیم و روی مسائل فنی کار کرده بودیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران در مورد فاصله واترپلو ایران و ژاپن از نظر کیفی، تصریح کرد: تصور می‌کنم سه تا چهار سال از ژاپنی‌ها عقب هستیم و مهمترین مسئله تجربه است که آنها در المپیک حضور داشته‌اند.

پنام‌تاش راجع به نمایش ایران مقابل ژاپن و تفاوت عملکرد ملی‌پوشان نسبت به دیدار مقابل ژاپن، توضیح داد: در بازی با چین شوکه شده بودیم، اما امروز منطقی و خیلی بهتر بازی کنیم. امیدواریم در دیدار رده‌بندی خوب ظاهر شویم و با پیروزی از خجالت مردم در بیاییم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا