اخبار ورزشی

بازی‌های آسیایی هانگژو| حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده است و به آن توجه نمی‌شود/ خوشحالم کنار این تیم هستم

بازی‌های آسیایی هانگژو| حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده است و به آن توجه نمی‌شود/ خوشحالم کنار این تیم هستم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، سیدحسین حسینی درباره پیروزی ۴ بر صفر تیم فوتبال امید کشورمان برابر ویتنام در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به سه امتیاز رسیدیم و صدرنشین جدول گروه‌مان شدیم. در بازی قبلی مقابل عربستان هم بازی خوبی انجام دادیم و حق‌مان بود بازی را ببریم، اما نشد.

بازی‌های آسیایی هانگژو| خدابنده‌لو: فینالیست شدن در بازی‌های آسیایی سخت است اما نشدنی نیست

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه تیم فوتبال امید کشورمان در بازی بعدی هم پیروز باشد در مورد ناکامی تیم عنایتی در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خاطر نشان کرد: قبل از هر چیز دوست دارم در مورد خودم حرف بزنم. خیلی خوشحالم که اینجا و در کنار تیم امید کشورمان هستم. مهم بازی کردن برای تیم کشورمان است و فرقی نمی‌کند برای کدام تیم باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال کشورمان ادامه داد: یکسری صحبت‌ها شده بود که شاید من ناراحت باشم که کنار تیم امید هستم، اما اصلاً اینطور نیست. مهم بازی برای تیم کشورم هست و اینکه برای چه رده سنی است، اهمیتی ندارد. امیدوارم بتوانم به این تیم دوست‌داشتنی کمک کنم.

حسینی یادآور شد: آنچه برای من جالب است، این است که تیم امید ایران با یک کارت زرد از دور مسابقات انتخابی المپیک حذف شده است. در این چند روز که در کنار تیم امید هستم باید بگویم هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود و به حال خود رها شده است. شاید فکر می‌کنند این تیم هم قرار است حذف شود و مانند دوره‌های قبل برگردد.

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان تصریح کرد: برای من سؤال است که چرا اینقدر نسبت به این تیم بی‌تفاوت هستند، اما مطمئن باشید با انسجامی که من از این تیم و کادر فنی‌اش می‌بینم ناکامی‌های قبلی را جبران می‌کند. با این حال اینطور نمی‌شود که بدون امکانات جلو برویم و از مسئولان می‌خواهم که در دیدارهای آتی بیشتر کنار تیم امید باشند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا