اخبار ورزشی

کاوه: اول باید خودم را جمع کنم تا تیمم قهرمان جهان شود/ بازگشت روس‌ها شاید به سود ما باشد

کاوه: اول باید خودم را جمع کنم تا تیمم قهرمان جهان شود/ بازگشت روس‌ها شاید به سود ما باشد

– اخبار ورزشی –

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره بیماری اعضای تیم کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن اظهار داشت: وقتی به ایران برگشتیم، دیدم یک عده از بچه‌های کشتی‌گیر اینجا هم دقیقاً با همین علائم بوده‌اند، ظاهراً ویروسی بوده که زیاد شده است. اغلب بچه‌ها هنوز هم بیماری را با خود دارند. در اردن که بودیم چند کشتی‌گیر قزاق هم با همین مشکل مواجه شده بودند. بچه‎‌هایی که در فشار کاهش وزن بوده و مقاومت بدن‌شان کم شده بود هم بیشتر درگیر شدند.

وی راجع به کارنامه کمتر از انتظار جوانان در اردن تصریح کرد: من با علی دبیر هم صحبت کردم و گفتم امیدوارم که بتوانیم این تیم را درست کنیم. تیم ما در اغلب اوزان تغییر کرده است و روند رو به جلوی تیم را می‌بینیم. تیم من اگر بخواهد قهرمان جهان شود، باید کشتی‌گیران‌مان نفرات سوم و چهارم بزرگسالان باشند. الان علیزاده، بابالو یا جهان‌شاهی چندم بزرگسالان ما هستند؟ ولی من باید با همین‌ها امتیاز بگیرم. مثلاً همین علی رضایی کشتی‌گیر ۷۰ کیلوی ما نفر دوم بزرگسالان آسیا که برنده مرتضی قیاسی بود را برد یا فرزاد جهان‌شاهی به نفر پنجم بزرگسالان جهان خیلی نزدیک باخت. مسئله اصلی این است که از زیر بار مسئولیت و نتیجه شانه خالی نمی‌کنم، اول من باید خودم را جمع کنم و ترسو نباشم که بتوانم تیمم را قهرمان کنم. یعنی ما با همین وضعیت هم باید قهرمان جهان شویم. باید برای اولی جهان تلاش کنیم و می‌توانیم.

کاوه تأکید کرد: تمرینات ویژه‌ای برای مدت زمان باقیمانده در نظر گرفته‌ایم. در بحث تغذیه هم تدابیر خاصی اندیشیده شده است و تمرینات را دوباره از سر می‌گیریم.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان درباره اینکه روس‌ها نیز قرار است در رقابت‌های جهانی حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: ما دو سال پیش در حضور روس‌ها قهرمان شدیم، البته دو سال قبل تیم ما بهتر بود، اما یک موضوعی که هست، اینکه حضور داشتن سه چهار تیم قوی باعث برد و باخت بین کشتی‌گیران خوب و مدعی می‌شود و این می‌تواند به نفع ما باشد. با همه که نمی‌خواهی کشتی بگیری، به هرحال قرعه‌کشی هست. ما در یاکوتیا در هفت وزن شرکت کردیم و پنج مدال طلا گرفتیم.

کاوه در خاتمه گفت: چهار ماه است از زندگی افتادیم و در اردوها هستیم، برای آنکه این بچه‌ها را سمت بزرگسالان سوق بدهیم. فدراسیون همه‌گونه همکاری با ما داشته است و تورنمنت خارجی هم رفته‌ایم. ما هم همه کارها را انجام دادیم و برای تیم‌مان کم نگذاشتیم. در مسابقات جهانی مهم این است که خوب امتیاز جمع کنیم و به این هم امیدوار هستیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا