اخبار ورزشی

حسین‌پور مرد نقره‌ای تکواندو شد؛ کاروان ایران همچنان در حسرت طلا + فیلم و تصاویر

حسین‌پور مرد نقره‌ای تکواندو شد؛ کاروان ایران همچنان در حسرت طلا + فیلم و تصاویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، روز دوم رقابت‌های کیوروگی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، امروز (سه‌شنبه – ۴ مهر ماه) با کسب یک مدال نقره توسط علیرضا حسین‌پور برای تکواندو ایران به پایان رسید.

در رقابت‌های وزن ۶۳- کیلوگرم علیرضا حسین‌پور در نخستین دیدار خود به مصاف بسام ریحان محمد از اندونزی رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۰ بر ۳ و ۱۳ بر صفر از سد حریف خود گذشت. او در دومین دیدار خود به مصاف آرباز خان محمد از پاکستان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۰ بر ۳ و ۹ بر ۴ از سد حریف خود گذشت.

حسین‌پور در مرحله یک چهارم وزن ۵۸- کیلوگرم برابر لی از کره جنوبی نیز همانند دو دیدار نخست در دو راند متوالی و با نتایج ۱۶ بر ۵ و ۱۴ بر ۲ به برتری رسید و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کرد. نماینده شایسته کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف زید حلوانی از اردن رفت و باز هم در دو راند متوالی و با نتیجه ۶ بر ۳ و صفر- صفر به برتری رسید و فینالیست شد.

علیرضا حسین‌پور در فینال وزن ۶۳- کیلوگرم مقابل بانلانگ دارنده نشان نقره جهان در سال ۲۰۲۳ از تایلند به میدان رفت و  این بار در دو راند متوالی و با نتایج ۷ بر ۶ و ۱۱ بر ۷ شکست خورد و به مدال نقره رسید. این در حالی است که حسین‌پور در این دیدار نیز در مقابل تکواندوکار توانای تایلندی مبارزه نزدیکی ارائه کرد و تنها در ثانیه‌های پایانی مانند مبارزه روز گذشته حاجی موسایی مدال طلای خود را از دست داد.

پیش از این و در رقابت‌های صبح امروز ناهید کیانی و نرگس میرنوزاللهی با شکست در دیدار نخست از دور مسابقات حذف شدند.

 

.

تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , تکواندو , تکواندو ایران , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا