علمی و فناوری

مرسدس بنز از ساعت‌های کلاس G رونمایی کرد!/ عکس

مرسدس بنز از ساعت‌های کلاس G رونمایی کرد!/ عکس

ساعت بیگ پایلوت AMG G 63 با قاب و روکش طلایی ۱۸ قیراطی خود که با صفحه مشکی رنگ و بند لاستیکی مشکی با پوشش میکروفیبر تکمیل شده است، حسی از شکوه را القا می کند. طرح رنگ مشکی و طلایی زیبا از مرسدس AMG G 63 Grand Edition الهام گرفته شده است. آرمور گلد «Armor Gold»، آلیاژی نوآورانه، دوام طلا را افزایش میدهد و آن را در برابر عوامل خارجی انعطاف پذیرتر میکند. لبه‌های صیقلی، جلوه‌ای معاصر به این شاهکار می‌بخشد.

علاوه بر نسخه ،IWC ساعت AMG G 63 Big Pilot را با بدنه کامپوزیت ماتریس سرامیکی (CMC) معرفی کرد. CMC که با همکاری مرکز هوافضای آلمان (DLR) توسعه یافته است، تحمل آسیب و مقاومت استثنایی در برابر شوک‌های حرارتی را ارائه می‌کند و آن را برای کاربردهایی با شرایط سخت ایده‌آل می‌کند.

مرسدس بنز از ساعت‌های کلاس G رونمایی کرد!/ عکس

هر دو نسخه از Big Pilot’s Watch ادای احترام به کلاس G با نشانه‌های طراحی مانند شماره‌های فرعی در ساعت ۳ و ساعت ۹ شبیه چراغ‌های جلوی یک SUV لوکس هستند. صفحه‌های مشکی دارای ساختار فنی برجسته‌ای هستند که از ماشین‌های پرفورمنس مرسدس AMG الهام گرفته شده است و از لوازم جانبی با روکش PVD مشکی پر از مواد درخشان پر شده است.

مرسدس بنز از ساعت‌های کلاس G رونمایی کرد!/ عکس

هر دو ساعت در زیر نمای بیرونی خیره کننده خود، از کالیبر ۵۲۰۱۰ ساخت IWC استفاده می‌کنند که یک حرکت خودکار بسیار قوی و دقیق است. برخی از اجزای سیستم سیم پیچی از سرامیک اکسید زیرکونیوم ساخته شده‌اند و طول عمر را تضمین می کنند. این حرکات ذخیره انرژی هفت روزه قابل توجهی را ارائه می‌دهند و می‌توان پشت شیشه‌ای یاقوت رنگ آن، که با ستاره مرسدس بنز یادآور روکش چرخ یدکی کلاس G تزئین شده است، تحسین کرد.

نسخه‌های AMG G 63 ساعت بیگ پایلوت در طلای ۱۸ عیار و CMC از طریق بوتیک‌های IWC و آنلاین در دسترس هستند. علاوه بر این، آنها واجد شرایط ثبت نام تحت برنامه مراقبت از IWC هستند، و یک تمدید ۶ ساله برای ضمانت استاندارد ۲ ساله بین المللی محدود ارائه می‌دهد. این ساعت‌ها تاریخ غنی دو برند نمادین را در هم می‌آمیزند و به علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهند که قطعه‌ای از میراث مفید و لوکس معاصر را بر روی مچ دست خود داشته باشند.

منبع: motor1

۲۲۷۳۲۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا