مازندران

لیگ دسته اول فوتبال کشور | توقف خانگی رایکا در برابر ویستاتوربین

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی|  از سری رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز دو تیم رایکا بابل و ویستاتوربین تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

رایکا نیمه اول را طوفانی آغاز کرد و نسبت به حریف برتری خود را دیکته کرد اما یاران پیروز قربانی هرچه زدند به در بسته خوردند تا نیمه اول این دیدار بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم و روی غفلت مدافعان رایکا، مرتضی حسینی درون محوطه جریمه بابلی‌ها صاحب توپ شد و با پاس درعرض برای مهرداد قاسمی‌نژاد، دروازه بابلی‌ها را باز کرد.

اما تعویض‌های پیروز قربانی در نیمه دوم کار ساز شد و چند دقیقه پس از گل اول تیم ویستا، برهان عابدی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه، توپ را به جواد غلامی رساند و او نیز با ضربه‌ای زیبا و دقیق، دروازه حریف را باز کرد.

این پایان کار نبود و با دستورات پیروز قربانی، رایکا سراسر حمله شد و حتی رضا عبدی تیرک دروازه حریف را نیز به لرزه در آورد اما این کافی نبود و در روزی که بابلی‌ها مستحق برتری بودند، به تساوی رسیدند.

از نکات حاشیه‌ای این دیدار می‌توان به پنالتی اشتباه داور برای تیم ویستاتوربین اشاره کرد که با دخالت کمک داور اول بازی و نظر صحیح وی، پنالتی برگشت داده شد تا حقی از تیمی ضایع نشود.

به گزارش فارس؛ با این تساوی، رایکا بابل با ۱۰ امتیاز و به دلیل اختلاف گل کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا