کرمانشاه

پروژه «تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه» با انسجام به بهره‌برداری رسید 

پروژه «تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه» با انسجام به بهره‌برداری رسید 

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز (شنبه هشت مهر ماه) در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح سپاه شهر کرمانشاه که در تالار شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: باید خدماتی که به مردم ارائه می‌کنیم با کیفیت باشد و این خدمات را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه انجام پروژه «تقاطع غیرهمسطح سپاه شهر کرمانشاه» با انسجام همراه بود، افزود: افرادی که وظیفه اجرای این پروژه را داشتند و افرادی که به کمک آن آمدند، متعهدانه و به طور منسجم همراهی کردند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک‌های قرارگاه خاتم در اجرای این پروژه تصریح کرد: این قرارگاه نماد جمله «ما می‌توانیم» است لذا باید در راستای توانمندتر کردن خود و اجرای پروژه‌های بیشتر پیش برویم.

وی گفت: استان کرمانشاه تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی دارد و رضایت از شرایط کنونی منجر به افت انگیزه می‌شود لذا باید همه با انگیزه بسیار «کرمانشاه» را به نگین درخشانی در غرب کشور تبدیل کنیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: باید به ۲ پل شمال-جنوب و ۲ طرف رودخانه قره سو بپردازیم که تا پایان سال یکی از این ٢ پروژه افتتاح شود و همچنین گره ترافیکی شهر کرمانشاه را به سرعت برطرف کنیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: جدول کشی، آسفالت معابر و زیباسازی بخشی از اقدامات ضروری برای کرمانشاه است و باید با تلاش جمعی، مردم این استان وضعیت و امکانات شایسته‌تری داشته باشند.

به گزارش برگزیده برای احداث این تقاطع مهم حدود ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و در مدت زمان ۹ ماهه به بهره برداری رسیده است.

طول این تقاطع در مجموع یک کیلومتر است و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران هم با احداث کارگاه تولید پایه‌ها و سایر قطعات بتنی پل در نزدیکی پروژه، در کنار شهرداری کرمانشاه بوده و به تسریع در احداث آن کمک کرد.

تقاطع سپاه به تسهیل تردد و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و بالعکس و شرق به غرب و بالعکس در مسیر سپاه و مرکز شهر کرمانشاه کمک می‌کند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا