البرز

ششمین جشنواره ابوذر در استان البرز فراخوان داد

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، محمد رضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز، در آئین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، گفت: علاقه مندان می‌توانند در بخش خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و عکس شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

موسوی زاده افزود: علاقمندان می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر یعنی در مجموع هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۹ اثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال نماید تا مورد ارزیابی داوران قرار بگیرد.

وی محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را شامل امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز افزود: بخش جذاب و متفاوت این جشنواره اضافه شدن بخش طنز است که علاقه مندان می توانند در این بخش در غالب مصاحبه، یادداشت و یا گزارش متنی شرکت کنند که این بخش به صورت جداگانه داوری می شود.

ا‌ین مقام مسؤول در بخش طنز هر شرکت کننده می تواند سه اثر جدای از آن ۹ اثر یعنی در مجموع دوازده اثر ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز اول بهمن ۱۴۰۰ را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر البرز دانست و افزود: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای بهمن ۱۳۹۹ لغایت اول بهمن ۱۴۰۰ در رسانه منتشر شده باشند و لذا هر خبرنگاری می‌تواند حداکثر ۹ اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است؛ دبیرخانه ششمین جشنواره ابوذر در چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه است.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا