سیاسی

ثمرات تسخیر لانه جاسوسی از نگاه نماینده کلیمیان در مجلس/ استکبارستیزی امروز دیگر محدود به مرزهای ایران نیست

همایون سامه یح نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، با اشاره به یوم الله ۱۳ ابان گفت: روز ۱۳ آبان به نماد اسکتبارستیزی ملت ایران تبدیل شده است.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کرد که پس از انقلاب نیز به دلیل شرایطی که در آن زمان بر کشور حاکم بود می‌تواند به جاسوسی‌ها و توطئه‌های خود به اشکال مختلف علیه ملت ایران ادامه دهد و بار دیگر بر اوضاع، شرایط و سرنوشت ملت ایران حاکم شود که دانشجویان هشیار ما این توطئه آمریکا را خنثی کردند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز به نماد استکبارستیزی ملت ایران تبدیل شده و در سال‌های بعد الگویی برای دیگر ملت‌ها بوده است.

سامه یح خاطرنشان کرد: امروز استکبار ستیزی محدود به ملت ایران و مرزهای ایران نیست و این روحیه در بسیاری از ملت‌های جهان وجود دارد.

وی افزود: سردمداران بسیاری از کشورها که برای تامین منافع شخصی‌شان و یا به خاطر ترس از آمریکا دل در گرو حاکمان این کشور دارند، بدانند دیر یا زود باید تسلیم خواسته ملت‌های خود شوند، والا سرنوشتی مانند حاکمان گذشته وابسته به آمریکا نصیب‌شان خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا