اخبار ورزشی

صادقی: چرا بومی‌گرایی در فوتبال سپاهان اتفاق نمی‌افتد؟/ می‌گویند رایگان از تیم جدا شوید!

صادقی: چرا بومی‌گرایی در فوتبال سپاهان اتفاق نمی‌افتد؟/ می‌گویند رایگان از تیم جدا شوید!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، لیگ برتر هندبال از ۱۳ شهریور و با حضور ۱۱ تیم آغاز می‌شود اما در این فاصله کوتاه باقی مانده با آغاز لیگ هنوز ملی‌پوشان زیادی بدون تیم ماندند.

باشگاه سپاهان، قهرمان فصل گذشته که بعضا با بازیکنان شاخص تیم ملی قرارداد دو ساله بسته بود، به یکباره با اعلام سیاست بومی‌گرایی دست بازیکنانی که به امید داشتن قرارداد با سپاهان با تیم دیگری قرارداد نداشته و یا بعضا پیشنهادات تیم‌های خارجی را رد کردند، در پوست گردو گذاشته است.

اعلام زمان آغاز لیگ برتر هندبال مردان

افشین صادقی، عضو تیم ملی هندبال کشورمان و باشگاه سپاهان در این‌باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: من با تیم هندبال سپاهان قرارداد دو ساله دارم. با مسئولین تیم باشگاه سپاهان هندبال سپاهان صحبت کردم. آنها گفتند فولاد سپاهان یک سیاست در پیش گرفته و آن هم بومی‌گرایی است. من گفتم که چرا این سیاست در فوتبال وجود ندارد که گفتند فوتبال استثنا است. رشته ما آنقدر مظلوم است که با یک کارد هم سر آن را می‌برند. ما هم می‌گوییم گردن‌مان از مو باریک تر است و چیزی نمی‌گوییم.

وی در ادامه افزود: درچند روز مانده به آغاز لیگ باید چه کنیم. باشگاه سپاهان هم هیچ راهکاری به ما نداد. آنها می‌گویند رایگان از تیم جدا شوید و پول ما را هم نمی‌دهند در صورتیکه ما قرارداد داریم. من گفتم توافق کنیم یا یک مبلغی را بدهند و بخشی را از باشگاه دیگر بگیریم یا اینکه پول ما را کامل پرداخت کنند اما هیچ‌کدام را قبول نکردند.

صادقی تصریح کرد: ما با هیچ تیمی قرارداد نداریم. قرارداد سایر تیم‌ها بسیار پایین است و در حد ما نیست. الان سر در گم هستیم. با این قراردادهای داخلی موافق نیستم که در باشگاهی بازی کنم و احتمال دارد در این فصل بازی نکنم و بروم دنبال کار حقوقی قراردادم با سپاهان.‌ فعلا از مس کرمان تماس گرفتند و اگر مبلغشان در شان من نباشد در لیگ نمی‌مانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط ذهن بازیکنان برای حضور در بازی‌های آسیایی آزاد است، گفت: دغدغه هر بازیکن این است که در لیگ قرارداد ببندد. در اردوی صربستان همه دغدغه لیگ را داشتند و وسلین هم چون بازیکن بود ما را درک می‌کرد و می دانست تیم نداریم‌. هر بازیکن دغدغه درآمدزایی دارد. همه ما شغل اول‌مان هندبال است. دغدغه من به شخصه این است که قرارداد ندارم و باشگاه سپاهان هم دیر به ما گفت که وضعیت همکاری ما چگونه است و من پیشنهادات خارجی را از دست دادم. تیم‌های داخلی به دنبال بستن قراردادهای پایین هستند. هر بازیکنی که درگیر قرارداد باشد در تیم ملی کارایی ندارد. بازی‌های آسیایی هانگژو مهم است ولی شرایط لیگ و باشگاه‌ها به گونه ای است که ذهن ما را درگیر کرده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا