اخبار ورزشی

صدیقی: الهه منصوریان الگوی دختران سانداکار بوده است/ از ظرفیت‌های او استفاده خواهیم کرد

صدیقی: الهه منصوریان الگوی دختران سانداکار بوده است/ از ظرفیت‌های او استفاده خواهیم کرد

– اخبار ورزشی –

امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره پایان رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر ووشو جوانان و بزرگسالان به پایان رسید و شاهد برگزاری مسابقات خوبی بودیم، رقابت‌هایی که از سطح فنی خیلی خوبی برخوردار بود و قهرمانان خوب ما در این دوره از مسابقات شرکت و نیاز فنی فدراسیون را برآورده کردند. تیم‌ها ورزشکاران خوبی را انتخاب کرده بودند و شاهد رقابت‌های بسیار نزدیکی بودیم.

وی تصریح کرد: هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بانوان بسیار نزدیک بود و در واپسین دقایق چهره‌ قهرمان مشخص شد، موضوعی که باید آن را به فال نیک بگیریم، چرا که امروز ووشو مورد توجه است و تیم‌ها از شرایط خوبی برای جذب ورزشکاران استفاده می‌کنند. ووشو سال بسیار پررویدادی داشت و بعد از آنهم لیگ شروع شد و همین موضوع باعث شد تا شرایط فنی بچه‌ها برای رویدادهای بین‌المللی‌ که اواخر فروردین ماه سال آینده در چین برگزار خواهد شد، حفظ شود.

پایان دوران قهرمانی ملی‌پوش پرافتخار ووشو بانوان/ الهه منصوریان خداحافظی کرد + تصاویر

 

رئیس فدراسیون ووشو در مورد خداحافظی الهه منصوریان از دنیای قهرمانی در حاشیه هفته پایانی لیگ برتر ووشو خاطر نشان کرد: الهه منصوریان از قبل به من اطلاع داده بود که تصمیم دارد به‌عنوان یک ورزشکار از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. الهه جزو شاخص‌ترین قهرمانان و ملی‌پوشان ما در تمامی این سال‌ها بود و مدال‌های ارزشمند و گرانبهایی را برای کشور به ارمغان آورده است. او الگوی بسیاری از دختران ما در ساندا بوده و چهره‌ای بین‌المللی و شناخته‌شده است.

صدیقی همچنین یادآور شد: حضور الهه منصوریان در تمامی این سال‌ها موجب افتخار ورزش کشور و ووشو بوده است. او از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، اما قطعاً در کنار ووشو خواهد بود و ان‌شاءالله از ظرفیت‌های فنی ایشان بهتر از قبل بتوانیم استفاده کنیم. او مربی بسیار خوب و فنی است و موفق شد تیم سپاهان را در پنج شش سال گذشته به قهرمانی لیگ برتر برساند. 

وی در پاسخ به این پرسش که «از حضور منصوریان در کادر فنی تیم‌های ملی ووشو استفاده خواهد شد؟»، گفت: خداحافظی الهه منصوریان به تازگی اتفاق افتاده است و حتماً با او جلساتی خواهیم داشت تا ببینیم چطور می‌توانیم بیشتر و بهتر از ظرفیتش برای تیم‌های ملی کشورمان بهره ببریم.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد منصوریان را در ادامه در مبارزات حرفه‌ای ببینیم، تأکید کرد: فکر نمی‌کنم که او دیگر تصمیم داشته باشد به‌عنوان یک ورزشکار در میادین فعالیت داشته باشد.

صدیقی راجع به پر کردن جای الهه منصوریان در تیم ملی ووشو بانوان هم اظهار داشت: در فدراسیون ووشو سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش‌ در جهت استعدادیابی صورت گرفته است و چهره‌های جوان و شاخص بسیار خوبی داریم که می‌توانند در این وزن رقابت و سالیان سال برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا