اخبار ورزشی

ادعای خبرنگار اسپانیایی: یووتیچ تا پایان هفته پرسپولیسی می‌شود

ادعای خبرنگار اسپانیایی: یووتیچ تا پایان هفته پرسپولیسی می‌شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، دانیل رامیرس گایتان خبرنگار اسپانیایی از نشریه UF اسپانیا مدعی شد که استوان یوویچ ستاره سابق تیم فوتبال سویا در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

طبق ادعای این خبرنگار ستاره سابق تیم‌های منچسترسیتی و فیورنتینا، در مورد موارد مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است و به احتمال فراوان تا پایان هفته (روز یکشنبه هفته آینده) به ایران سفر خواهد کرد و قراردادش را امضا می‌کند.

در همین حال شافر برینکمان خبرنگار آلمانی سایت اکستراتایم نیز مدعی شده است که یووتیچ مراتب رضایت خانواده‌اش برای حضور در ایران را به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس رسانده و باشگاه نیز به او وعده داده است که تمام امکانات رفاهی را برای او و خانواده‌اش فراهم خواهد کرد؛ به این ترتیب این بازیکن ۳۳ ساله را باید پرسپولیسی دانست و احتمال اینکه قرارداد او منعقد نشود، بسیار ضعیف است.

تمدید قرارداد بازیکن جوان پرسپولیس برای ۳ سال

 

پیش‌تر از این نیز پایگاه خبری سی‌‌جی فودبال مونته‌نگرو نیز درباره آینده یووتیچ نوشته بود: «بازیکن تیم ملی ما استوان یووتیچ، می‌تواند دوران بازیگری‌اش را در ایران ادامه دهد. او قرار است به یکی از پرافتخارترین تیم‌‌های این کشور ملحق شود و بعد از مذاکرات صورت گرفته میان باشگاه و بازیکن، او تا هفته آینده قراردادش را امضا خواهد کرد».

استوان یوویچ دوران بازیگری‌اش در رده بزرگسالان را با تیم پارتیزان بلگراد صربستان آغاز کرد و در ادامه برای تیم‌های فیورنتینا، منچسترسیتی، اینتر، سویا، موناکو و هرتابرلین توپ زد. آخرین تیم او هرتابرلین بود که قراردادش با این تیم آلمانی در انتهای فصل گذشته به پایان رسید و بازیکن آزاد شد. سایت ترانسفرمارکت ارزش فعلی یووتیچ در بازار نقل‌وانتقالات را ۱.۵ میلیون یورو تخمین زده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا