سمنان

«مدرس‌زاده»‌ ادعای شهرداری سمنان را رد کرد/ پولی نگرفته‌ام و قراردادی هم نداشته‌ام!

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، گزارش مکتوب و رسمی شهرداری سمنان به شورای اسلامی این شهر در حوزه هزینه‌های روابط‌عمومی در جلسه شماره ۲۶ شورا قرائت شد و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

«مهدی خراسانیان»، رئیس شورای شهر سمنان گزارش مکتوب شهرداری را درباره هزینه‌های روابط‌عمومی قرائت کرد و به سرعت در برخی رسانه‌ها بازتاب یافت (اینجا بخوانید و بشنوید).

انتشار خبری با عنوان «حاتم‌بخشی‌های میلیاردی شهرداری سمنان/ سهم قابل‌توجه نورچشمی‌های شهردار از کیسه مردم!» در برگزیده های ایران هم بازخوردهای متعددی را به همراه آورد.

«وحید مدرس‌زاده‌برزکی»، فردی بود که در گزارش مکتوب شهرداری سمنان چندین بار نام او آورده شده بود.

مدرس‌زاده‌برزکی بنا بر این گزارش، در مجموع مبلغی حدود دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال را بابت همکاری‌های رسانه‌ای و روابط‌عمومی از شهرداری سمنان دریافت کرده است؛ امری که خود او می‌گوید از آن اطلاعی ندارد!

وحید مدرس‌زاده‌برزکی که یک طرف این ماجراست، در تماس تلفنی با خبرنگار برگزیده های ایران در سمنان، با رد گزارش رئیس شورای اسلامی شهر سمنان و شهرداری سمنان مبنی بر دریافت مبالغی در ازای همکاری با روابط عمومی شهرداری سمنان اظهار کرد: «اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان، سندی همراه با فیش واریزی با هر مبلغ و عددی به حساب وحید مدرس‌زاده‌برزکی دارد، آن را منتشر کند و اگر این کار انجام و مشخص شد چیزی به حساب بنده واریز شده، دست و پای تک تک آنها را نیز می‌بوسم».

او گفت: «هیچ شرکت و مؤسسه‌ای به نام بنده نیست و صرفاً برخی شرکت‌ها و مؤسسات را برای انجام کار به شهرداری سمنان معرفی کرده‌ام و آنها نیز به نحو احسن، کارهای درخواستی را تحویل داده‌اند و هم‌اکنون نیز بیش از ۸۰ میلیون تومان طلبکار هستند».

مدرس‌زاده‌برزکی بیان کرد: «هیچ قراردادی با شهرداری سمنان نداشته‌ام و هیچ پولی نیز تاکنون به حساب بنده واریز نشده است».

او گفت: «اگر پولی به حساب مؤسسه‌ای واریز شده، باید نام آن ذکر شود؛ بنده نهایتاً تنها معرف بوده‌ام. اگر یک سند یا فیش واریزی حتی به مبلغ هزار تومان به حساب وحید مدرس‌زاده‌برزکی وجود دارد، از شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان می‌خواهم تا آن را منتشر کنند».

برگزیده های ایران گرچه قضاوتی درباره ادعاهای آقای مدرس‌زاده‌برزکی ندارد؛ اما سخنان صریح او را قابل بررسی و تأمل می‌داند و طی روزهای آینده، حتماً موضوع را به دقت واکاوی خواهد کرد.

اقدام نخست در راستای نیل به شعار «شورای شفاف» که مدنظر اعضای این دوره از شورای شهر سمنان بوده، انتشار ریز اسناد و مدارک مالی مربوط به آقای مدرس‌زاده‌برزکی است و این مطالبه از سوی خبرنگاران فارس پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا