خوزستان

مربی سابق استقلال ملاثانی: دست‌هایی در کار هست که نمی‌گذارند استعدادها دیده شوند

مربی سابق استقلال ملاثانی: دست‌هایی در کار هست که نمی‌گذارند استعدادها دیده شوند

هادی فرجی مربی سابق استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده در اهواز در خصوص کاهش خروجی‌های فوتبال خوزستان در پست دروازه‌بانی اظهار کرد: من همیشه این بحث را کردم‌ که یک زمانی دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی خوزستانی بودند، اما متاسفانه چند سالی هست که در این پست مشکل داریم، مشکل اینجاست که ما همیشه سعی کردیم فرصت را از بچه‌های خوزستان بگیریم، نمونه بارز آن فولاد، صنعت نفت و استقلال خوزستان که البته دروازه بان دوم استقلال خوزستان و صنعت نفت خوزستانی هستند که این یک استثنا است.

وی افزود: فولاد کنت را گرفته و دروازه‌بان دوم فولاد یعنی شهاب گردان ۴۰ ساله است که قرارداد دروازه بان دوم با دروازه بان اول تقریبا برابر است که هیج جای دنیا اینجور نیست.

فرجی گفت: ما گلرهای خوب و مستعدی داریم اما فرصت را به آن‌ها نمی‌دهیم، مثلا علی کردانی دروازه‌بان حال حاضر استقلال ملاثانی که از لیگ سه با ما کار می‌کرد و پله به پله بالا آمد و امسال هم عملکردی عالی‌ داشت و زحمت خودش را کشیده، به تیم‌های سطح اول خوزستان‌ دعوت نمی‌شود، این هم به این دلیل است که شعاع دید بعضی از مربیان خوزستانی محدود شده است.

وی تاکید کرد: طبیعتا یک دست‌هایی هم در کار هست که نمی‌گذارند استعدادها دیده شوند؛ اگر در فوتبال ایران ایجنت نداشته باشید و با مدیر برنامه‌های خاص در ارتباط نباشید، راحت جا به جا نمی‌شوید و همین عوامل باعث می‌شوند که استعدادها دیده نشوند.

فرجی در ادامه با بیان اینکه به دلیل مشکلات پیش آمده، در استقلال ملاثانی حضور فیزیکی ندارد، بیان کرد: در حال حاضر با استقلال ملاثانی قرارداد دارم، اما به دلیل مسائلی که پیش آمد فعلا حضور فیزیکی ندارم، هدفم این بود که همیشه حق را به حق‌دار بدهم و زیربار حرف زور نروم و سفارش پذیر نباشم. برای علی کردانی خوشحالم که امسال توانست خودش را ثابت کند، که آمار گواه همه چیز است.

وی افزود: شاید کل قضیه این است که یک گلر در ملاثانی هست به نام اسد عبادی که سال‌ها برای استقلال ملاثانی زحمت کشیده ولی ما بازیکنان زیادی داریم که چندین سال در یک تیم بودند و زحمت کشیدند و هیچ کس هم منکر این قضیه نیست، اما بازی کردن به هر قیمتی ارزش ندارد، این فوتبال تمام می‌شود.

مربی سابق استقلال ملاثانی ضمن گلایه از رفتارهای دروازبان این تیم، اظهار داشت: آقای عبادی به هر قیمتی می‌خواهد بازی کند و من نمی‌خواهم به عنوان یک مربی کار خودم را زیر سوال ببرم. خیلی راحت به مدیریت اعلام کردم که نمی‌توانم به این آقا بازی بدهم و گفتم که گلر اولم علی کردانی و گلر دومم آقای نیایش است که با عکس‌العمل‌های عجیب و غریبی مواجه شدم و بعد از این داستان دیگر در تیم حضور فیزیکی نداشتم.

فرجی درباره مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی عنوان کرد: من به صراحت اعلام می‌کنم در این تیم نعیم حمیدی که به عنوان مدیر عامل تیم است تاثیر خیلی کمی در تیم دارد و تصمیم گیری‌های اصلی باشگاه برعهده برادر ایشان است که مالک ۵۰ درصد تیم است.

وی ادامه داد: میثم سلیمانی یک مربی بومی بسیار خوب و زحمت‌کش است که زحمات زیادی برای تیم استقلال ملاثانی کشید، این را هم بگویم که آقای سلیمانی در لیگ سه هم سرمربی تیم بودن که با اختلاف یک گل به مرحله دو لیگ سه نتوانستیم صعود کنیم.

فرجی در ادامه گفت: خیلی واضح بگویم که تیم هایی که خصوصی مدیریت می‌شوند معضل بزرگی به نام اسپانسر دارند و جای تاسف دارد که هیچ کس در این استان زر خیز قبول نمی‌کند اسپانسری تیم استقلال ملاثانی را بگیرد.

وی درباره استعفای میثم سلیمانی از هدایت استقلال ملاثانی گفت: در این خصوص مصاحبه اسد عبادی بسیار دخیل بود، من هم انتظار چنین روزی را داشتم و باشگاه به ایشان اعلام کرده بود که یک سرمربی برای تیم می‌خواهد بیاید که اسپانسر دارد، البته ایشان قبل از اعلام باشگاه استعفا را نوشته بود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که شخص اسد عبادی در این تیم است و اینجا حضور دارد واقعا کار کردن سخت است، آقای عبادی تاثیر زیادی روی آقای حمیدی دارد و حمیدی به هیچ عنوان حاضر نیست عبادی را از تیم کنار بگذارد، حتی اگر کل کادرفنی را هم از دست دهد و تنها چیزی که برای ایشان مهم هست حضور اسد عبادی می باشد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا