علمی و فناوری

رنگ‌بندی‌های جذاب پرچمدار گوگل/ عکس

رنگ‌بندی‌های جذاب پرچمدار گوگل/ عکس

اکنون که آیفون ۱۵ اپل معرفی شده است، ایستگاه بعدی برای سفر بی‌پایان دنیای گوشی‌های هوشمند، رویداد Made By Google خواهد بود که قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۲ مهر ۱۴۰۲) برگزار شود.

انتظار داریم در این مراسم گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو معرفی شوند و از همان روز آماده سفارش باشند. علاوه‌براین، ساعت هوشمند گوگل پیکسل ۲ نیز در چند رنگ جدید در رویداد مذکور رونمایی خواهد شد.

سایت MySmartPrice رندرهایی باکیفیت از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو منتشر کرده است که این گوشی‌ها را در سه رنگ به‌تصویر کشیده‌اند. مدل پرو نسل بعدی گوشی گوگل در رنگ آبی و مشکی و کرم عرضه خواهد شد. مدل استاندارد این دستگاه نیز در رنگ رزگلد و خاکستری و مشکی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ظاهر سری پیکسل ۸ همچنان از زبان طراحی سری پیکسل ۶ که سال ۲۰۲۱ معرفی شدند، بهره می‌برد و نوار دوربین پشتی که در سری پیکسل ۷ سال گذشته اصلاح شد، همچنان در مدل بعدی گوشی‌های گوگل استفاده خواهد شد.

گفتنی است طراحی کلی پیکسل‌های گوگل با سایر گوشی‌های موجود در بازار تفاوت دارد و بدین‌ترتیب با نگاه به نوار پشتی دوربین این محصولات، می‌دانیم با پیکسل‌ مواجه هستیم. برای مشاهده‌ی این رندرها باکیفیت روی آن‌ها کلیک کنید.

رندر پیکسل ۸ پرو از نمای کنار

رندر پیکسل ۸ پرو از نمای کنار

رندر پیکسل ۸ پرو از نمای کنار

رندر پیکسل ۸ پرو

رندر پیکسل ۸ پرو

رندر پیکسل ۸ پرو

طبق شایعات اخیر، پیکسل ۸ پرو به نمایشگر تخت ۶٫۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح QHD Plus مجهز خواهد شد. قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده تنسور G3 خواهد بود که درکنار آن ۱۲ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

این محصول در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. سیستم دوربین پشتی این دستگاه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و در پنل جلویی نیز به دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

رندر پیکسل ۸

رندر پیکسل ۸

رندر پیکسل ۸

رندر پیکسل ۸

رندر پیکسل ۸

رندر پیکسل ۸

انتظار می‌رود پیکسل ۸ پرو به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر از نوع اولتراسونیک مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار این دستگاه می‌توان به باتری ۴,۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۷ وات و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ اشاره کرد.

پیکسل ۸ استاندارد نیز به نمایشگر ۶٫۲ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD Plus، تراشه‌ی تنسور G3، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. نوار دوربین پشتی این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و در بخش جلویی از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا