لرستان

آمادگی فرودگاه خرم‌آباد برای انجام پرواز عتبات/ رشد ۷۵ درصدی پروازها

علی کاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال‌جاری علیرغم کاهش پروازها، تعداد ۴۸۲ سورتی نشست و برخاست پرواز در فرودگاه خرم‌آباد انجام گرفته، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۷۶ سورتی بوده نشان از رشد ۷۵ درصدی پروازها دارد.

وی در زمینه اعزام و پذیرش مسافر نیز افزود: علیرغم محدودیت‌های کرونایی و رعایت سقف ۵۰ و ۶۰ درصدی پذیرش ظرفیت پروازها، تعداد ۲۱هزار و ۶۰۳ نفر مسافر در این مدت جابجا شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد در رابطه با وضعیت پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد، گفت: در طی هفته هفت پرواز بین خرم‌آباد و تهران برقرار است که در کل هفته به غیر از روزهای پنج شنبه انجام می‌شود.

کاملی اشاره به برقراری پروازهای مشهد مقدس در فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: پروازهای مشهد مقدس در این فرودگاه از هشتم آبان ماه امسال در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار است.

مدیر فرودگاه خرم آباد عنوان کرد: آمادگی انجام پرواز عتبات عالیات را از لحاظ زیر ساختی داریم که نیازمند هماهنگی سازمان حج و زیارت، استانداری و شرکت‌های چارتر کننده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد استقبال مردم از پروازهای فرودگاه باشیم خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند از طریق دفاتر فروش بلیط، آژانس‌های خدمات زیارتی و همچنین سایت‌های معتبر اقدام به خرید بلیط به صورت فیزیکی و تور کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا