اخبار روز

قوچانی: کارگزاران با چهره‌هایی همچون ناطق و لاریجانی هم دیدار خواهد کرد/ جبهه اصلاحات فاقد راهبرد مشخصی است

قوچانی: کارگزاران با چهره‌هایی همچون ناطق و لاریجانی هم دیدار خواهد کرد/ جبهه اصلاحات فاقد راهبرد مشخصی است

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، روز گذشته سید افضل موسوی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با برگزیده های ایران، درباره جزئیات دیدار اعضای کمیته سیاسی این حزب با حسن روحانی گفت: داغ‌ترین موضوع ملاقات‌های این ایام مسئله انتخابات است؛ این‌ که روحانی ورود خواهد کرد به عرصه انتخابات خبر خاصی به ما نگفت اما توصیه‌‌اش دقیقاً این بود که شرکت کردن بهتر از شرکت نکردن است.

جزئیات دیدار اعضای کارگزاران با حسن روحانی/ توصیه رئیس‌جمهور سابق به مشارکت فعال در انتخابات
وی شرکت قطعی در انتخابات را بسته به شرایط دانست و گفت: اگر بتوان بزرگان را متقاعد کرد و شرایط فراهم شود می‌توان به شرکت در انتخابات امیدوار بود.

محمد قوچانی رئیس کمیته سیاسی کارگزاران امروز در یادداشتی در روزنامه سازندگی در تشریح علل این دیدار و راهبرد انتخاباتی حزبش نوشت:  کارگزاران با شرکت فردی اعضای حزب در انتخابات مخالفت کرده است اما شکل ائتلافی در چهار صورت ممکن است: در قالب جبهه اصلاحات، در قالب جبهه جدیدی از اصلاح‌طلبان مانند جبهه جمهور در انتخابات ۱۴۰۰، جبهه اعتدال با معتدلین اصولگرا و اصلاح‌طلبان و چهارم در صورت اپوزیسیون یا جنبش اجتماعی.

وی افزود: رای کمیته سیاسی همکاری با جبهه اصلاحات بوده اما جبهه اصلاحات فاقد راهبرد مشخصی است تا جایی که در اطلاعیه پیش از ثبت‌نام اولیه گفته توصیه‌‌ای به اصلاح‌طلبان ندارد.

قوچانی در بخشی از این یادداشت گفته است: در آینده با حداقل پنج حزب دیگر اتحاد ملت، اعتماد ملی، توسعه ملی، حزب کار و اعتدال و توسعه دیدار می‌کنیم و با نهادهای دولتی و حاکمیتی هم جلسات گفت‌وگو برقرار می‌شود اما مهم‌ترین ماموریت گفـت‌وگو با ملت است.  همچنین به‌تدریج با ۱۰ چهره سیاسی مرجع مانند سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، ناطق‌نوری، ظریف و لاریجانی دیدار می‌کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا