خوزستان

چهاردهمین دوره معرفتی اندیشه مطهر در دانشگاه فرهنگیان دزفول+تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از دزفول، چهاردهمین دوره معرفتی اندیشه مطهر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان با حضور ۱۲۸ نفر از دانشجو معلمان برادر استان خوزستان در دو سطح آموزشی در مرکز شیخ انصاری (ره) دزفول دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این دوره سه روزه برنامه‌های متنوعی از جمله کلاس‌های درسی کتب شهید مطهری(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) با تدریس اساتید به نام حوزوی و دانشگاهی در استان، پخش فیلم‌های مستند تخصصی آموزش و پرورش و نقد آنها، کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشجو معلمان، هیئت دانشجویی، برنامه‌های تفریحی و ورزشی مختلف برگزار گردید.

هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی تعمیق مبانی تربیتی، فرهنگی، دینی، سیاسی و بصیرتی دانشجو معلمان است. این دوره از سال ۹۳ به مدت هفت سال در هر ترم ویژه دانشجو معلمان سطح استان خوزستان برگزار میگردد.

اهمیت دوره اندیشه مطهر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان مبتنی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان است؛ ایشان در دیدار دانشجو معلمان فرمودند دانشجویان و اساتید این دانشگاه را توصیه میکنم به مطالعه کتب شهید مطهری، لذا بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان با توجه به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) همه ساله این دوره با اهمیت را که براساس سرفصل‌های کتب شهید مطهری است، برگزار میکند.

دانشجو معلمان ثبت نام کننده در این دوره در آستانه برگزاری دوره اندیشه مطهر با حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز دیدار کردند و از بیانات ایشان بهره مند شدند.

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا