اخبار ورزشی

منصوریان: بزرگ‌ترین آسیب را از درون باشگاه فولاد خوردیم/ ۳ بار در چیدمان بازی دچار مشکل شدیم

منصوریان: بزرگ‌ترین آسیب را از درون باشگاه فولاد خوردیم/ ۳ بار در چیدمان بازی دچار مشکل شدیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، علیرضا منصوریان پس از شکست ۳ بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: برد امروز را به تیم گل‌گهر و سرمربی‌ خوبش که دوست من در یونان بود، تبریک می‌گویم. تشکر ویژه از هواداران گل‌گهر دارم که نهایت بار فرهنگی را به نمایش گذاشتند. خوش‌آمد به خواهرهای‌مان می‌گوییم که در ورزشگاه حضور داشتند. ما هیچ دغدغه‌ای روی سکو و زمین نداشتیم.

تجدید دیدار ذوبی‌ها و تارتار با ۲ شاخه گل/ گل‌گهر با بُردی پرگل شروع کرد

وی افزود: متأسفانه بزرگ‌ترین آسیب را از درون باشگاه خودمان خوردیم، هر چند که تا دقایقی قبل از بازی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تلاش کردند مشکلات حل شود، ولی در مجموع از شب گذشته اردوی ما دچار آسیب شدید روحی و روانی شد. تقریباً ۱۲ دقیقه قبل از بازی دقیق نمی‌دانستیم کدام بازیکن می‌تواند بازی کند و کدام نمی‌تواند. این مشکل درون خانواده است و از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه می‌خواهم نهایت برخورد با کسانی که آسیب رساندند، داشته باشند. در چیدمان آنقدر دچار تعلل شدیم که سه بار جلسه فنی را تغییر دادیم و بخشی از جلسه را به ورزشگاه آوردیم. تیم ما تا ۴۸ ساعت قبل بسیار سرحال و شاداب بود، ولی کم کاری از عوامل اجرایی باشگاه صورت گرفت. چون موضوع درون خانواده است، زیاد به آن نمی‌پردازیم، ولی باید با برخورد قاطع مدیرعامل و هیئت مدیره روبرو شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به داوری بازی تصریح کرد: ناظمی خوب داوری کرد. از راه دور درباره پنالتی نمی‌توانیم تشخیص دهیم. نزدیک‌ترین شخص داور بود، هر چند که می‌توانست مدیریت کند. به تیم داوری تبریک می‌گویم که سرحال بود. تیم حریف نیز خوب کار کرد و توانستند روی کار فردی به دو گل برسند. در داخل رختکن دیدم که تعداد شانس‌های بازی ۴ به ۳ بود. بعد از یک بر صفر شدن بازی، روی اشتباه فردی بازیکنان‌مان که قصد داشت بازی را زودتر شروع کند، توپ را لو داد و گل بعدی را خوردیم. تعویض‌های ما بسیار خوب بودند. بازیکنان ۱۸،۱۹ ساله خیلی خوب کار کردند. به مردم خوزستان برای استفاده از بازیکنان جوان قول داده بودم. به بازیکنانم حق می‌دهم به خاطر اتفاقات قبل از بازی نابالانس‌تر از سرمربی تیم‌شان باشند.

منصوریان خاطرنشان کرد: امیدوارم نحوه برخورد هواداران گل‌گهر با میهمان الگویی برای همه شهرها باشد که خیلی خوب و جالب بود.

وی در پایان با این سؤال روبه‌رو شد که آیا از نقل‌وانتقالات تیمش رضایت دارد یا نه، گفت: الان درباره نقل‌وانتقالات سؤال می‌پرسید؟ دو سه هفته دیر پرسیدید!

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا