اخبار روز

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۲ هزار دلار

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۲ هزار دلار

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران‌ به نقل از کوین دسک، قیمت بیت کوین به دنبال نگرانی در مورد نرخ بالای بهره بانک مرکزی آمریکا و افزایش نظارت‌های امنیتی در مورد برخی از بزرگ‌ترین بازیگران صنعت ارزهای مجازی کاهش یافته است.
قیمت بیت کوین یک بار دیگر به سمت پایین‌ترین حدی که طی دو ماه گذشته معامله می‌شد سیر می‌کند. بیت کوین در اواخر آوریل تا ۵۷ هزار دلار پایین آمد و از اوج اوایل ماه مارس فاصله گرفته است.
بیت کوین ۰.۷۳ درصد از ارزش خود را طی ۲۴ ساعت گذشته از دست داده و به ۶۲۱۹ به دلار رسیده است. خروج سرمایه از ارزهای مجازی مخصوصاً از صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین از دلایل پایین آمدن قیمت آن بوده است.
نگرانی در مورد افزایش بررسی‌های نظارتی علیه سرمایه‌های مجازی هم بر قیمت بیت کوین تاثیر گذاشته است. پلتفرم معاملاتی رابین هود مارکتس اعلام کرد با بازرسی‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مورد تجارت ارزهای مجازی مواجه شده است. 

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کرد

این کمیسیون اقدامات نظارتی در مورد شرکت‌های کوین‌بیس گلوبال و ریپل هم انجام داده که انتظار می‌رود ماهیت ارزهای مجازی را تحت قانون آمریکا مشخص کند.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در حال بررسی اتریوم به عنوان دومین ارز مجازی بزرگ دنیا از نظر امنیتی است. این کمیسیون تصمیم گیری در مورد تصویب صندوق قابل معامله اتریوم را در این هفته به تعویق انداخته و احتمالاً تا پایان بازرسی‌ها هیچ تصمیمی اتخاذ نخواهد کرد.
انتشار خبری در اوایل این هفته مبنی بر اینکه ۹۰ درصد از نقل و انتقال‌های استیبل کوین‌ها یا پول‌های با ثبات ساختگی بوده نگرانی در مورد بازرسی‌های بیشتر در این بخش را افزایش داده است.
علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای مجازی بزرگ دنیا هم با کاهش قیمت مواجه بوده‌اند ارزش اتریوم ۰.۲ درصد پایین آمده و XRP هم دو درصد پایین‌تر معامله می‌شود.
تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر بر اظهار نظر مقامات فدرال رزرو آمریکا و همچنین اطلاعات تورم این کشور معطوف شده که قرار است هفته آینده منتشر شود.
/۱۴

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا