اخبار ورزشی

پایان کار سجاد کرم‌پور در مسابقات گلف AAC

پایان کار سجاد کرم‌پور در مسابقات گلف AAC

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، حسن کریمیان؛ سرمربی تیم ملی گلف مردان کشور با اشاره به حضور ایران در مسابقات گلف قهرمانی مردان آسیا و اقیانوسیه گفت: ایران موفق به کسب سهمیه در مسابقات AAC شد که امسال به میزبانی استرالیا در شهر ملبورن و با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از ۳۷ کشور برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها شامل ۲ روز تمرین و ۴ روز مسابقات بود و سجاد عملکرد نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت که در روز اول توانست ۸۴ امتیاز کسب و در روز دوم موفق به کسب ۸۱ امتیاز شد.

کریمیان در ادامه گفت: با توجه به میانگین امتیازهای سجاد کرمپور می‌توانستیم حدس بزنیم که چه امتیازی به دست می‌آورد اما در مجموع انتظار داشتیم عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

سرمربی تیم ملی گلف مردان کشور با اشاره به ایران در این مسابقات گفت: در نتایجی که در این دور از مسابقات به دست آمد به این نتیجه رسیدیم که باید با ورزشکاران بیشتر کار شود و تمرکز بیشتری بر روی تمرینات بازیکنان صورت گیرد. تا در نهایت بتوانیم به نتایج بهتری در رقابت‌های بین‌المللی دست یابیم.

در پایان باید اشاره داشت، مسابقات گلف قهرمانی مردان آسیا (AAC) از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ اکتبر مصادف با ۴ لغایت ۷ آبان ماه سال جاری و به میزبانی استرالیا (ملبورن) برگزار شد که با قهرمانی جاسپر استابز از استرالیا (مجموع ۲۸۵ ضربه) به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌های قهرمانی گلف مردان آسیا دست یافت.

گزارش حضور ایران در نشست دوسالانه فدراسیون جهانی گلف

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا