سیاسی

برپایی موکب حاج قاسم در مسیر راهپیمایی اربعین/ مقدم‌فر: قدم به قدم راهپیمایی اربعین را مدیون حاج قاسم هستیم

برپایی موکب حاج قاسم در مسیر راهپیمایی اربعین/ مقدم‌فر: قدم به قدم راهپیمایی اربعین را مدیون حاج قاسم هستیم

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، موکب فرهنگی هنری مکتب حاج قاسم در عمود ۵۳۳ مسیر راهپیمایی اربعین برپا شده است.

در این موکب که مخصوص فعالیت‌های فرهنگی برای کودک و نوجوان برپا شده، زائران خردسال می‌توانند بر اساس علاقه‌مندی فعالیت‌های مختلفی از جمله ساخت کتیبه، ساخت قاب عکس چوبی حاج قاسم و ابومهدی را داشته باشند. همچنین در بحث محیطی کمیک‌هایی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» که برگرفته از زندگینامه حاج‌ قاسم است به زبان فارسی و عربی  تهیه شده است.

.

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه  پس از بازدید از این نمایشگاه گفت: قدم به قدم راهپیمایی اربعین را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستیم و این حس را همه آنهایی که می‌دانند حاج قاسم در این سرزمین چه فداکاری‌هایی انجام داده، درک می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه  حاج قاسم حق بزرگی به گردن ما دارد، عنوان کرد: همه آنهایی که توقیف شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند خود را مدیون ایثارگری‌های حاج قاسم و مدافعان حرم اهل بیت می‌دانند.

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: حاج قاسم یکی از فلسفه‌های حرکت تعالی بخش اربعین است و حرکت، جهاد و شهادت حاج قاسم معنابخش  این مسیر و طریق بزرگ است که انشاالله منتهی به تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا