اخبار ورزشی

تصمیم نهایی بیرانوند مقابل النصر و رونالدو

تصمیم نهایی بیرانوند مقابل النصر و رونالدو

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود که تمام نگاه‌ها معطوف به حضور کریستیانو رونالدو شده است.

رونالدو که پس از پیوستن به النصر عربستان باید نخستین تجربه حضورش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پرسپولیس پشت سر بگذارد با ورود به تهران نه تنها هواداران ایرانی‌اش را به وجد آورده است بلکه باعث افزایش انگیزه بازیکنان پرسپولیس هم شده است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس با وجود مخالفت کادر پزشکی اصرار به حضور در بازی امروز دارد. طعم شیرین گرفتن پنالتی در رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ و همچنین تأثیر آن روی پیشنهاداتش باعث شده تا گلر شماره یک تیم ملی ایران نخواهد فرصت حضور دوباره با رونالدو، مانه، بروزوویچ و لاپورت را از دست بدهد.

یحیی گل محمدی که گزینه مطمئن دیگری برای دروازه بانی پرسپولیس ندارد حضور بیرانوند را به خودش سپرده است. دروازه‌بان پرسپولیس نیز فرصت خودنمایی مقابل رونالدو را به هر قیمتی نمی‌خواهد از دست بدهد اما شرایط او به گونه‌ای است که نمی‌تواند تمام شوت‌های بلند را بزند و در صورت تشدید مصدومیتش باید تعویض شود. با این حال قصد دارد در ترکیب پرسپولیس بازی کند که در این صورت یکی از عجیب‌ترین تصمیمات در رابطه با دیدار تیم های پرسپولیس و النصر را شاهد خواهیم بود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا