هرمزگان

مذاکرات وین باید صحنه پاسخگویی اروپایی‌ها در خیانت به وعده‌شان باشد

به گزارش برگزیده های ایران از بشاگرد، حجت‌الاسلام حسین غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:قانون در کشور باید محترم شمرده شود و همه به قانون احترام بگذارند و بی شک سودجویان و اشرار از قانون بدشان می آید که با قوه قهریه نظام مواجه خواهند شد و نمی‌توان با قانون‌گریزی جامعه را اداره کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: امروز لیبرال‌ها و غرب گراهای رسوا آن نوکرهای بی چون و چرای استکبار جهانی، از تمام توان خود برای ضربه زدن به جبههٔ انقلاب استفاده می کنند لذا مردم بصیر ما هیچ وقت نگذاشتند این نامحرمان به مقاصد شومشان برسند در این برهه هم با کمک دولت انقلابیِ پاسخگو و پیگیر و گشایش کار مردم و رسانهٔ باهوش قطعا در مقابل توطئه گران خارجی می ایستند و نمی گذارند منافقان حق مردم را پایمال کند.

 امام جمعه بشاگرد با بیان این که موضع عزتمندانهٔ دولت ایران اسلام دشمن را روز به روز ذلیل‌تر می کند، افزود: پرچم مقاومت سرتا سر منطقه را فرا گرفته و کدخدای لیبرال‌ها پشت درب های بسته در اوج حقارت، افول خود را روز به روز  بیشتر احساس می‌کند.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: امروز در مذاکرات، اروپائی‌ها باید فقط پاسخگو باشند و راجع به خیانت‌ها و خلف وعده هایی که داشتند، جبران کنند و مورد راستی آزمایی قرار بگیرند.

وی با اشاره به روز دانشجو، گفت: پیشرفت علمی، مبازره با استکبار، عدم گرفتاری در بازی‌های احزاب سیاسی، مطالبه گری و آرمان گرائی از رموز و شاخصه های  موفقیت دانشجوی انقلابی هست.

امام جمعه بشاگرد با اشاره به روز روز جهانی معلولین، اظهار کرد: توجه به معلولان، توجه خدا و سعادت ابدی را همراه دارد و مسئولین توجه به معلولان را در اولویت برنامه‌هاشون قرار دهند، فرقی نمی کند، بهزیستی باشد یا نهاد دیگری همه باید خودشان بروند و مشکلات معلولین را احصاء و حل کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا