مازندران

منصوریان: اشتباهات فردی به تیم ما آسیب زده/ از صبح که بلند می‌شوم دنبال پول هستم

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی| علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی درباره بازی فردا اظهار کرد: خوشحالم در استان سرسبز مازندران هستم. بعد از حدود ۲۰ سال به شهر ساری آمدم. بعد رفتن تیم‌های ساروی از سطح اول فوتبال کشور، کمتر شانس داشتیم به شهر ساری بیاییم.

وی درباره بازی تیمش برابر نساجی گفت: بازی فردا بازی سختی است. ما نساجی را آنالیز کردیم و بازی تیم نساجی خیلی خوبه و بازیکنان این تیم جسور بازی می‌کنند.

سرمربی تیم نفت آبادان درباره نتیجه‌ نگرفتن تیمش در سه بازی گذشته بیان کرد: ما از سه تا بازی گذشته امتیازی کسب نکردیم. در بازی‌های گذشته بیشتر اشتباهات فردی به ما آسیب زده‌ است اما تازه شروع لیگ است و امیدوارم با آرامش فصل را شروع کنیم و فصل را با آرامش به پایان برسانیم.

وی در خصوص مسائل داوری هم اظهار کرد:  همه تیم‌ها به نوعی به داوری اعتراض دارند و ما هم جز معترضان هستیم. داوری‌ها هم امیدوارم طوری باشه ما مربیان هم بتوانیم خودمان را کنترل کنیم

منصوریان بیان کرد: قطعا نفت جایگاه خودش را پیدا می‌کند و  شکل تیمی ما شکل خیلی خوب خواهد شد. ما دیر شروع کردیم و تعداد بازی‌های دوستانه ما خیلی کم بود.

وی ادامه داد: ما کمپ پیش فصل را هم که هماهنگ کرده بودیم به دلیل مشکلات مالی نتونستیم کاری کنیم.

سرمربی نفت آبادان افزود: سعی کردیم به‌خاطر این مشکلات با مشکلات مالی انعطاف داشته باشیم چون اعتبار و شان فوتبال آبادان را اعتبار و شان خودم می‌دانم، مشکلات مالی داریم، دیر و زود می‌شود اما سوخت و سوز نمی‌شود. قطعا ما به روزهای خوبمان برمی‌گردیم.

وی در خصوص نبودش در نیمکت تیم در سه بازی گذشته و تاثیرش در عدم نتیجه‌گیری‌ها گفت: من به کادر فنی خودمان به شدت اعتقاد دارم.تمام کادر فنی ما در سه هفته گذشته فوق‌العاده زحمت کشیدند.

منصوریان ادامه داد: ما نتیجه بازی فردا را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی قطعا پیروزی ما اگر در این بازی رخ دهد را نمی‌توانم بگویم به نام بوده است، من آن را به اسم کادر فنی می‌نویسم. بچه‌های کادر فنی ما خیلی زحمت می‌کشند و من شاهد زحمات‌شان بودم.

سرمربی نفت اظهار کرد: لیگ دو تیکه شده است.یک بخش تیم‌های پولدار و ثروتمند هستند. بخشی دیگر تیم‌هایی مثل ماست که کل بودجه ما از قرار داد یک بازیکن تیم ثروتمند ۱۰ میلیارد کمتر است.

وی ادامه داد: ما باید قبول کنیم مباحث مالی روی تیم ما و نساجی تاثیر مستقیم دارد.

سرمربی نفت آبادان از خبر خوش برای تیمش گفت و افزود: پخش پالایش به ما قول همکاری و کمک دادند و چون شناخت چندین ساله دارم مطمئنم کمک خواهند کرد. به بچه‌های تیم هم گفتم نتایج قابل برگشت نیست ولی بی‌پولی‌ها قابل کنترل است.

وی افزود: من از صبح که بلند می‌شوم دنبال پول و برطرف کردن مشکل مالی تیم هستم.

منصوریان با خواهش از داور بازی فردا که قضاوت درستی داشته  باشد، بیان کرد: می‌خواهم بهترین داوری خودش را انجام دهد. باتوجه به صحبت‌های آقای صالحی در برنامه فوتبال برتر و محکم صحبت کردن ایشان من را خیلی نگران کرد.

وی ادامه داد: ایشان خیلی محکم صحبت کرد و گفت که اسناد و مدارک دارم.شاید درصد خیلی کمی باشد ولی ما مربیان را خیلی نگران کرد.

منصوریان بیان کرد: تیم‌هایی مثل ما و نساجی که قدمت داریم و هواداران ما نگران هستند و با برد و باخت تیم زندگی می‌کنند برای همین از داور می‌خواهم بهترین قضاوت را داشته باشد.

سرمربی نفت در خصوص بارندگی و زمین شهدای ساری گفت: تا به حال در این ورزشگاه بازی نکرده‌ایم ولی امیدوارم زمین خوبی باشد. خیلی خوبه که تصمیم گرفته شد تا چمن مصنوعی شهید وطنی تعویض شود چون برای خود نساجی هم این موضوع بهتر است.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و نفت آبادان روز شنبه ۱۵ آبان از ساعت ۱۶ در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری برگزار خواهد شد.

تیم نساجی مازندران تا هفته سوم با ۴ امتیاز در رده هفتم و تیم نفت آبادان بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹ /ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا