اخبار ورزشی

کریمی: بچه‌های ما ۴ سال از میادین دور بودند/ از نقره کیانی راضی هستیم

کریمی: بچه‌های ما ۴ سال از میادین دور بودند/ از نقره کیانی راضی هستیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، محبوبه کریمی سرمربی تیم ملی تالو زنان بعد از کسب مدال نقره از سوی زهرا کیانی ملی‌پوش ووشو ایران اظهار داشت: بچه‌های ما از سال ۱۳۹۸ تا امسال به دلیل شیوع کرونا در هیچ مسابقه آسیایی و جهانی حضور نداشتند. بازی‌های آسیایی هانگژو، اولین و البته مهم‌ترین رویداد رشته تالو بود که بعد از چهار سال در آن شرکت کردیم. رشته ووشو المپیکی نیست و بازی‌های آسیایی مهمترین رویداد برای ما محسوب می‌شود، به همین دلیل شرایط برای بچه‌های ما کمی سخت بود.

۲ طلا و ۳ نقره برای ووشو؛ صبری در ۲۶ ثانیه حریفش را ناک‌اوت کرد/ تیم سابر برنزی شد+ عکس

 

وی افزود: همانطور که گفتم بچه‌ها چهار سال از میادین دور بودند و به همین علت کنترل آنها؛ چه از لحاظ روانی و چه از نظر جسمانی مقداری سخت بود. خدا را شکر توانستیم از پس کار بربیاییم. بچه‌های ما خیلی خوب درخشیدند و نتایج بسیار مناسبی هم گرفتند.

سرمربی تیم ملی تالو زنان درباره اعتراض سانداکاران ایران به داوری و عملکرد داوران در بخش تالو گفت: هنگام اجرای فرم اول «جین‌شو» در زمان مسابقه زهرا کیانی، این اتفاق رخ داد. بازیکن چینی بعد از پرش دوم و هنگام پرش سوم، لق خورد ولی متأسفانه داوران متوجه نشدند یا آن را کُد ندانستند.

کریمی با اشاره به اینکه زهرا کیانی شانس کسب مدال طلا را داشت، تصریح کرد: زهرا کیانی برای مدال طلا جنگید ولی ما از کسب مدال نقره هم راضی هستیم و به او افتخار می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال حضور تالو زنان در مسابقات قهرمانی جهان نیز خاطرنشان کرد: رقابت‌ها در کشور آمریکا برگزار می‌شود و معلوم نیست به ما ویزا بدهند یا نه. اگر رفتیم به خدا توکل می‌کنیم تا ان‌شاءالله بچه‌ها بهترین نتیجه را بگیرند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا