اخبار ورزشی

با وجود حذف از جام ملت‌ها؛ سرمربی امارات تصمیم به قطع همکاری ندارد/ بنتو: مطمئنم تیمی خوب را خواهیم ساخت

با وجود حذف از جام ملت‌ها؛ سرمربی امارات تصمیم به قطع همکاری ندارد/ بنتو: مطمئنم تیمی خوب را خواهیم ساخت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از دوحه، پائولو پنتو پی از شکست تیمش مقابل تاجیکستان و حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی مهم و سختی بود. دو تیم جنگندگی زیادی را از خود به نمایش گذاشتند و استراتژی خوبی به خصوص در حملات داشتند. ما در نیمه اول توانستیم توپ و میدان را کنترل کنیم، اما در نیمه دوم خیلی خوب نبودیم و در نتیجه اتفاقی افتاد که دوست نداشتیم. در پایان کار به ضربات پنالتی کشید، اما حالا خیلی چیزهای مهم دیگری برای بازی‌های بعدی ما در مسیر جام جهانی آتی وجود دارد.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳| تداوم شگفتی‌سازی تاجیکستان با صعود به یک چهارم نهایی/ امارات در ضربات پنالتی باخت و حذف شد

 

وی در مورد احتمال ادامه همکاری‌اش با فدراسیون امارات خاطر نشان کرد: وقتی شما می‌بازید گاهی اوقات چنین سؤال‌های غیرنرمالی پرسیده می‌شود‌! من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. ما تلاش می‌کنیم بهترین خودمان را بسازیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال امارات یادآور شد: من فکر می‌کنم در نیمه دوم مثل نیمه اول خوب نبودیم. برای ما حضور رمضان که مصدوم شد خیلی مهم بود. او می‌توانست موقعیت‌سازی برای خط حمله داشته باشد. ما در این دیدار شرایط متفاوتی را تجربه کردیم. در ۴۵ دقیقه دوم در کنترل مناسب توپ و مدیریت بازی خوب عمل نکردیم. ما در نیمه اول خیلی بهتر حمله کردیم، اما در نیمه دوم نتوانستیم موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

بنتو با اشاره به سوابق امارات در جام ملت‌های آسیا و عدم موفقیت این تیم در دوره جاری مسابقات تأکید کرد: هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ما هدف‌مان رفتن به مرحله بعدی بود‌، اما این اتفاق رخ نداد و موارد دیگری رقم خورد.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش می‌کنم تیمی خیلی خوب با موجودی فعلی بسازم. من در این باره مطمئن هستم. در این مرحله می‌دانیم به خواسته‌مان نرسیدیم. ما در ماه مارس میلادی دو بازی داریم که برای صعود ما به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ خیلی اهمیت دارد. البته الان خودم دوست دارم دخترم را ببینم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

«شما تجربه مربیگری در چین را دارید که این دوره به دور حذفی نیامد، اما تیم‌هایی مثل تاجیکستان و فلسطین و … صعود کردند.»، وی در واکنش به طرح این موضوع یادآور شد: ما می‌دانیم کار خیلی سختی داریم. ما باید هر روز بهتر از قبل باشیم. قبلاً هم گفته بودم امروز بازی خیلی سختی داریم. گاهی اوقات ما باید روی عملکرد خودمان در زمانی که می‌بازیم، توجه کنیم. گاهی باید استراتژی‌های بهتری اتخاذ کنیم تا موفق شویم. ما پروژه بزرگی داریم و می‌خواهیم اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزنیم. فوتبال در آسیا خیلی خوب  پیشرفت کرده است و تیم‌ها در مسیر تکامل قرار می‌گیرند.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا