اخبار روز

دستگیری ۲ عامل آتش‌زدن عمدی نخل کوشک اردستان

دستگیری ۲ عامل آتش‌زدن عمدی نخل کوشک اردستان

– اخبار استانها –

سرهنگ مصطفی صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اردستان ضمن اشاره به هتک حرمت نخل محله کوشک اردستان اظهار داشت: در پی اعلام حریق عمدی نخل محله کوشک اردستان و اهانت به مقدسات و اعتقادات مردم که موجب جریحه‌دار شدن دل عزاداران حسینی(ع) شد، فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان اردستان را بر آن داشت که تا دستگیری عاملان این حریق، لحظه‌ای آرام نگیرند.

وی از دستگیری دو نفر از مخلّان نظم و امنیت و عاملان حریق عمدی نخل محله کوشک اردستان خبر داد و افزود: در این راستا مأموران پلیس شهرستان با هوشیاری کامل در کمتر از پنج ساعت، توانستند دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر کنند و به یگان انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: متهمان با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب جرم٬ اختلاف با مسئولان هیئت مذهبی اعلام کردند که برای تعیین تکلیف تحویل مقام‌های قضایی این شهرستان شدند.

صادق‌زاده تأکید کرد: پلیس با به‌کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات با مخلّان نظم و امنیت جامعه بدون هیچ گونه اغماض قاطعانه برخورد خواهد کرد و در راستای برقراری امنیت در جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

/۸۰۲/.+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا