اخبار ورزشی

رجاییان: استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند از این سیستم‌های فشار استفاده کنند

رجاییان: استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند از این سیستم‌های فشار استفاده کنند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد رجاییان پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال اظهار داشت: به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم که برنده واقعی بازی بودند. به نظرم داور مسابقه در این بازی تأثیرگذار بود. البته شاید من اگر جای او بودم، با جوّی که تماشاگران به وجود آوردند، اشتباهات بدتری می‌کردم. توپ استقلال که تبدیل به گل شد، اصلاً کرنر نبود. خود داور همان توپ را ابتدا اوت اعلام کرد و سپس نظر خودش را تغییر داد.

وی با بیان اینکه داوران مسابقه با هم ارتباط رادیویی نداشتند، تصریح کرد: اگر استقلال و پرسپولیس می‌خواهند در آسیا موفق باشند، باید تیم‌های قوی‌تری داشته باشند. تیم جوان آلومینیوم تا دقایق پایانی حمله می‌کرد و موقعیت‌های خطرناک ما بیشتر از استقلال بود. ثابت کردیم تیم خوبی هستیم و پیش از گل، ۱۵ دقیقه روی دروازه استقلال حمله می‌کردیم.

ادامه شرایط «آرمانی» استقلال با شکست آلومینیوم + فیلم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با بیان اینکه جذابیت فوتبال به همین نکات است، خاطرنشان کرد: با این حال استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند از این سیستم‌های فشار استفاده کنند و با توجه به برگزاری مسابقات با VAR (کمک داور ویدیویی)، داوران از اتفاقات مسابقه نمی‌گذرند.

رجاییان در مورد شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از پرسپولیس و احتمال تکرار این اتفاق در قبال باشگاه استقلال گفت: شکایت ما از پرسپولیس به‌گونه‌ای نبود که دوستان مطرح کردند. سازمان لیگ دستورالعملی صادر کرده که نیاز به شکایتی کسی نیست و اگر این سازمان می‌خواهد قوانین خودش به‌درستی اجرا شود، باید یقه تیم‌های متخلف را بگیرد. این مسئله ارتباطی به شکایت من ندارد و این چه توجیهی است که من باید از استقلال و پرسپولیس شکایت کنم؟

وی درباره حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه عنوان کرد: گاهی انسان به‌خاطر حس انسان‌دوستانه و سختی حوادثی که اتفاق می‌افتد، مجبور است صحنه‌ها را تماشا نکند. مظلوم‌کشی و کودک‌کشی در سراسر جهان محکوم است. جنایت جانیانی که سال‌هاست بر مردم حکومت می‌کنند و زور می‌گویند، باید توسط مجامع بین‌المللی، ورزشکاران و ورزش‌دوستان مطرح شود و حقوق مردم به آنها بازگردانده شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا