کردستان

موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری ۲۳۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری ۲۳۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در آئین اهدای ۲۳۰۰ فقره بسته تحصیلی از طرف موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری عنوان کرد: این تعداد بسته تحصیلی از طرف این موقوفه به تمام دانش آموزان نیازمند منطقه منفصل شهری ننله اهدا شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته ها در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است، افزود: ارزش کل بسته ها در حدود سه میلیارد تومان است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: این تعداد بسته تحصیلی و لوازم التحریر در بین تمام دانش آموزان نیازمند و مددجویان منطقه منفصل ننله توزیع خواهد شد.

طوسی ادامه داد: موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری در مناسبت های مختلف همکاری بسیار خوبی با این نهاد دارد و در زمینه کمک به ایتام و خانواده های نیازمند کمک های چشم گیری اهدا کرده است.

وی گفت: این نهاد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت ترویج سنت حسنه نیکوکاری و گسترش استفاده ازظرفیت خیران و کمک به اقشار نیازمند نسبت به تامین لوازم التحریر و نیازهای تحصیلی مددجویان اقدام می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند که امید است با کمک خیران تمامی نیازهای تحصیلی این دانش آموزان تامین شود.

در ادامه کریمی نماینده و مسئول موقوفه معتمد وزیری در این مراسم عنوان کرد: کمک به نیازمندان جزو اهداف ذاتی این موقوفه است که در این جهت این تعداد بسته تحصیلی و در جهت کمک به تحصیل به دانش آموزان نیازمندان اهدا شده است.

وی گفت: از دیگر برنامه ها و سرفصل های عمکردی این موقوفه کمک به فقرا و سالمندان، ایجاد اشتغال و کمک به امر ازدواج و همچنین تامین مسکن نیازمندان است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا