آذربایجان غربی

عملیات گازرسانی به ۳۹ روستای سردشت

عملیات گازرسانی به ۳۹ روستای سردشت

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، محمد عمری رئیس اداره گاز سردشت، آزاد محمدپور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، شریعت‌پناه رئیس راهداری و اداره حمل‌ونقل جاده‌ای و ابراهیمی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ضمن بازدید از روند اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای محور لیلانه، مسائل و موانع پروژه گازرسانی به هشت روستای سردشت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

محمد عمری رئیس اداره گاز سردشت در این باره گفت: طی این بازدید بر همکاری و هماهنگی بیش از پیش ادارات منابع طبیعی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اداره گاز و پیمانکاران جهت تسریع عملیات و رفع نواقصات تاکید شد.

وی با اعلام اینکه علاوه بر پروژه‌ی گازرسانی به هشت روستای منور لیلانه، در پنج محور دیگر نیز پروژه‌هایی‌در حال اجراست، افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۳۱ روستا در محورهای کانی زرد، ساوان جدید، احمدبریو، چکو و زمزیران اجرا می‌شود.

رئیس اداره گاز سردشت مجموع طول شبکه‌گذاری تین پروژه‌ها را ۱۵۹ کیلومتر اعلام و اظهار کرد: این پروژه‌ها جزو مصوبات سفر مقام عالی استان است که از مهر ماه سال گذشته با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال اجرای آنها آغاز شده است.

به گفته عمری، با پایان این پروژه‌ها، ۲۷۵۲ خانوار روستایی سردشت از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا