اخبار ورزشی

محبی: امیدوارم در پایان با دست پُر به ایران بازگردیم/ پیروزی مقابل ژاپن از اتحاد تیم ملی می‌آید

محبی: امیدوارم در پایان با دست پُر به ایران بازگردیم/ پیروزی مقابل ژاپن از اتحاد تیم ملی می‌آید

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از دوحه، محمد محبی که به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. هر دو تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند و بازی بسیار سختی بود. این مسابقه سطحی بالاتر از فوتبال آسیا داشت. دَم همه بچه‌ها و مردم ایران که ما را دعا کردند، گرم. امیدوارم در پایان با دست پُر به ایران بازگردیم و باعث سربلندی و موفقیت پرچم ایران باشیم.

قلعه‌نویی: آسیا باید به این بازی افتخار کند

 

وی در مورد اینکه ایران تاکنون در جام ملت‌های آسیا موفق به گلزنی مقابل ژاپن نشده بود، خاطر نشان کرد: به هر حریفی احترام می‌گذاریم، اما این مسئله را نمی‌دانستم. روی برنامه تاکتیکی خودمان تمرکز کردیم تا بهترینِ خودمان باشیم. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران یعنی مهدی طارمی را در اختیار نداشتیم. از او تشکر می‌کنم که حدود ۴۰ دقیقه با من حرف زد و کمک زیادی کرد تا فشار بازی روی من تأثیرگذار نباشد.

مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به مصدومان این تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: جای مجید حسینی، صادق محرمی و مرتضی پورعلی‌گنجی خالی است. این پیروزی از اتحاد تیم ملی می‌آید. ۱۱ نفر به علاوه بازیکنانی که وارد زمین شدند، تلاش کردند تا ژاپن را شکست بدهیم و حالا باید تمام تمرکز خودمان را روی بازی نیمه نهایی بگذاریم.

محبی در پایان از کادر فنی تیم ملی ایران بابت اعتماد به خودش و سایر جوانان تیم و نیز سایر عوامل تیم تشکر کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا