سیاسی

نشست مشترک شورای مرکزی کمیته هنری شورای ائتلاف برگزار شد

نشست مشترک شورای مرکزی کمیته هنری شورای ائتلاف برگزار شد

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، نشست نشست مشترک شورای مرکزی کمیته هنری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور رضا داوری دبیر شورای ائتلاف برگزار شد.

شورای ائتلاف در حال تدوین مدل انتخاباتی برای انتخابات مجلس/ نمایندگان فعلی ارزیابی‌ می‌شوند

 

در ابتدای این نشست، جباری دبیر کمیته امور هنری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ارائه گزارشی از روند تکمیل نیروی انسانی کانون‌های زیر مجموعه کمیته به معرفی سوابق مسئولین کانون‌ها پرداخت و درباره برنامه‌های اجرایی در دست اقدام و ماموریت‌های مشخص شده برای هر کمیته توضیحاتی ارائه کرد.

سپس مسئولین هرکدام از کانون‌های زیر مجموعه کمیته هنری شورای ائتلاف ضمن بیان اقدامات خود در ماه‌های اخیر، توضیحاتی در خصوص طرح و برنامه‌های پیش رو و هدفگذاری‌های صورت گرفته برای هر کمیته پرداختند.

در ادامه سید علی ریاض معاون سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز با اشاره به روند تکمیل کمیته ها و کانون‌های زیر مجموعه معاونت و اقدامات صورت گرفته برای سازماندهی و شبکه سازی نیروهای انقلابی در حوزه‌های مختلف، نقش کمیته هنری شورای ائتلاف را در تولید محتوای متناسب برای جبهه انقلاب و هماهنگی با فعالین عرصه های هنری و فرهنگی موثر دانست و به مسئولین کانون‌ها جهت هم‌افزایی بیشتر با هنرمندان جبهه انقلاب ماموریت داد.

در این نشست، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن تشکر از زحماتی که مسئولین کمیته و کانون‌ها طی مدت اخیر برای شناسایی، جذب و ارتباط گیری با بدنه جبهه انقلاب مرتبط با حیطه مسئولیت خود داشتند، توضیحاتی در خصوص بیانیه ماموریت شورای ائتلاف ارائه و بر لزوم در نظر گرفتن همزمان دو مقوله کادرسازی و صیانت و حمایت از فعالین حال حاضر عرصه های هنری کشور برای غنا بخشی به هنر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی هویتی انقلاب تاکید کرد.

ایشان همچنین ضمن اشاره به ارکان و ساختار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با تاکید بر اینکه اولویت اصلی در حال حاضر ایجاد محفلی برای دور هم قرار گرفتن نیروهای انقلابی است گفت: در مرحله دوم ما باید بتوانیم به سرعت شبکه های استانی خود را نیز ایجاد و تکمیل نماییم و با سازماندهی ظرفیت های استان‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

براساس ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کمیته اجتماعی دارای ۵ کانون تخصصی است که تشکیلات متناظر برای هر کانون در استان‌ها نیز شکل گرفته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا