سیاسی

اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان دردی از معیشت مردم را دوا نمی‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران،‌ رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه درباره اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و در مخالفت با آن اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب فرمودند مجلس در رأس امور است؛ ایشان همچنین اعتقاد دارند قوه مقننه، قوه اساسی کشور است و هر ساله در ۷ خرداد ماه بر این موضوع تأکید دارند.

وی تصریح کرد: جمهوریت و اسلامیت دو مولفه مهم است، نباید فراموش کنیم که از ابتدای شکل‌گیری مجلس یازدهم تاکنون حملات زیادی علیه نمایندگان و قوه مقننه جوان، انقلابی و کارآمد صورت گرفته است لذا با این طرح با دست خودمان مجلس را تضعیف می‌کنیم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس تصریح کرد: امروزه قیمت لبنیات، برق و سایر موضوعات مورد نیاز مردم افزایش یافته است که باید برای آنها چاره‌ای اندیشیده شود؛ آقای قالیباف نماد امور اجرایی در کشور هستند و هر کجا فعالیت کرده‌اند، موفق بوده‌اند از این رو انتظار می رود طرح‌هایی در مجلس مطرح شود که درد مردم را دوا کند.

نوروزی اظهار کرد: طرح مذکور هیچ مشکل معیشتی از مردم حل نمی‌کند از این رو به نظر می‌رسد مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون اقتصادی و دیگران پای کار بیایند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا