آذربایجان شرقی

نقش تاثیرگذار بانوان در بانک توسعه تعاون / ۱۲ درصد همکاران خانم هستند

نقش تاثیرگذار بانوان در بانک توسعه تعاون / ۱۲ درصد همکاران خانم هستند

به گزارش برگزیده از تبریز، مسعود کردستانی در جمع همکاران بانوی این بانک افزود: همکاران خانم در توسعه و تحقق اهداف بانک توسعه تعاون نقش اثرگذاری داشته اند و این امر برای مدیران این بانک کاملا عیان و آشکار است.

وی ادامه داد: بانوان همکار در کنار مسئولیت های اجتماعی و خانواده؛ در بانک بسیار فعال حاضر شده اند که این امر نیاز به تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی به سهم زنان در موفقیت تعاونی ها اشاره کرد و افزود: بسیاری از شرکت های تعاونی که مدیریت و راهبری آنها برعهده بانوان است در زمره تعاونی های موفق قرار دارند و این امر نشان از حساسیت و پیگیری مستمر بانوان در امور حساس دارد.

کردستانی با تاکید بر اینکه کار بانکداری ذاتا کار دشواری است ، اذعان داشت: این در حالی است که همکاران بانوی بانک توسعه تعاون با تمام توان در امر بانکداری تلاش می کنند و از این حیث در بین بهترین همکاران قرار دارند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون با تاکید بر توان جذب منابع و تحقق اهداف بانک در این قشر از همکاران تاکید کرد و گفت: در تحقق و پیشبرد اهداف بانک با سایر همکاران مشارکت کنید و در همه حال به فکر سودآوری بانک و ارایه خدمات متنوع بانکداری به مشتریان باشید.

وی همچنین از حضور فعال همکاران خانم در مسابقات ورزشی بانک تقدیر و از کسب موفقیت برخی از آنان تمجید کرد.

این گزارش می افزاید، در ادامه این نشست هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و درخواست های خود از مدیریت استان پرداختند و بعد از آن در ویدئو کنفرانسی با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون شرکت کردند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا