چهارمحال و بختیاری

فعالیت ۱۹ واحد صنعتی برند در چهارمحال و بختیاری

فعالیت ۱۹ واحد صنعتی برند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری .فضل‌الله رحمتی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با بیان اینکه ۱۰۱۴ واحد صنعتی در این استان وجود دارد، اظهار کرد: این استان از نظر تعدد واحدهای صنفی در رتبه ۲۴ و از نظر میزان سرمایه‌گذاری در این بخش در رتبه ۱۷ کشور قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ۱۹ واحد صنعتی مطرح و صادرات محور در این استان فعال است، گفت: در سال‌ گذشته ۹۰ واحد جدید صنعتی جدید به تعداد واحدهای صنعتی استان افزوده شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری صادر شده است، تاکید کرد: این میزان رشد ۴۷ درصدی صادرات را نسبت به مدت مشابه نشان می‌دهد.رحمتی با اشاره به اینکه زنجیره ارزش نساجی یکی از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری است، عنوان کرد: واحدهای بسیار قوی‌ای در حوزه نساجی در این استان فعال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۴۵۵ واحد صنعتی در این استان در حوزه صنایع‌ تبدیلی فعال هستند، همچنین ۷۶ واحد صنعتی در استان در حوزه تولید خوراک دام، آبزیان و طیور فعال است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا