نگرانی برای خدمات پس از فروش تاکسیهای برقی وجود ندارد
نگرانی برای خدمات پس از فروش تاکسیهای برقی وجود ندارد
محسن هرمزی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره خدمات پس از فروش تاکسیهای برقی اظهار کرد: کرمان خودرو یا هر یک از ۱۰ خودروساز دیگری که قرار است ۲۷۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی را به تاکسیرانهای تهرانی تحویل دهند موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند، خودروهای برقی که از محل قرارداد شهرداری تهران با چین وارد میشود نیز دارای خدمات پس از فروش است.
وی با بیان اینکه طبق توافقات صورت گرفته، خودروسازان موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند، ادامه داد: خودروسازان به وزارت صمت تعهد خدمات پس از فروش دادهاند که امکان واردات خودرو برایشان میسر شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: خودروسازان پیش از ثبت سفارش خودرو، خدمات پس از فروش را به تأیید وزارت صمت برسانند و مبلغی شامل ۳ تا ۵ درصد قرارداد مربوط به این موضوع است و خودروهای برقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
وی ادامه داد: اگر مردم شکایتی دارند میتوانند به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند تا پیگیری کنیم ضمن اینکه مرکز خدمات مشتریان کرمان خودرو نیز آمادگی ثبت شکایت مشتریان را دارند اما به طور کلی نگرانی برای خدمات پس از فروش وجود ندارد.
به گزارش برگزیده های ایران، اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان میداد یکی از دارندگان تاکسیهای برقی کرمان موتور به دلیل نقص فنی در کنار خیابان متوقف شده و در انتظار دریافت امداد است.