سمنان

طرح زمستانه پلیس راه در استان سمنان آغاز شد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، آیین آغاز طرح ترافیکی انتظامی زمستانه ۱۴۰۰ صبح امروز با حضور مسؤولان در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این آیین اظهار کرد: در طول سال و ایام مختلف، نیروی انتظامی طرح‌های بسیاری را در ارائه خدمت بهتر و مطلوب‌تر به مردم اجرا می‌کند که از امروز طرح ترافیکی انتظامی زمستانه ۱۴۰۰ در استان وسیع سمنان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز اعتماد همگانی مردم، بالاترین و ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی است، ادامه داد: امیدواریم اجرای این طرح ترافیکی انتظامی همراه با عزت و امنیت برای همه مردم درون و برون شهرها و راه‌های مواصلاتی باشد.

استاندار سمنان گفت: این استان دارای گردنه‌ها و راه‌های برف‌گیر است که آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در این طرح وجود دارد و امیدواریم با هم‌افزایی و همدلی موجود و تلاشی که صورت می‌گیرد، مسافری در راه نماند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در اجرای طرح ترافیکی انتظامی زمستان، در راستای تأمین امنیت مردم، مسافران و به‌ویژه زائران امام رضا (ع) تلاش می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه امنیت بالاترین دستاوردی است که در کنار نعمت ولایت فقیه، آن را مدیون فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج هستیم، عنوان کرد: استان سمنان امنیت پایدار دارد که حاصل خون سه هزار شهید و پشتیبانی‌های مردم است.

استاندار سمنان گفت: همدلی و هم‌افزایی مطلوبی که بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروی انتظامی وجود دارد، سبب شده تا ارائه خدمت مطلوب از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه استان شامل حال مردم شود که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا