اخبار روز

سهراب پور: پایان همکاری با شریفی زارچی کاملا نظر هیئت جذب دانشگاه شریف بود

سهراب پور: پایان همکاری با شریفی زارچی کاملا نظر هیئت جذب دانشگاه شریف بود

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران،  بعد از انتشار اخباری درباره قطع همکاری علی شریفی‌زارچی استادیار پیمانی دانشکده مهندسی کامپیوتر با دانشگاه صنعتی شریف روزنامه این دانشگاه  با سعید سهراب پور رییس اسبق دانشگاه و عضو هییت اجرایی جذب که به نوعی درگیر این ماجرا بوده است، گفتگو کرده است.

وی در توضیحاتی می گوید: ایشان بعد از اینکه دوران پنج ساله قراردادش تمام شد، باید مدارکی ارائه می‌کرد تا نشان دهد با فعالیت‌های علمی خود امتیاز‌های لازم را کسب کرده اما این کار را نکرد.

وی ادامه داد: بالاخره ما هم قبلاً همچین اساتیدی داشتیم که به علت این مسئله، خدمت‌شان پایان یافته است. دانشگاه که مسخره افراد نیست؛ بالاخره قوانین و نظم و ترتیبی داریم و خانه خاله نیست.چندین بار هم به ایشان گفتیم اما جواب ندادند.قبلاً هم چندین بار این اتفاق افتاده است که ادامه خدمت نداده‌اند.

سهراب پور تصریح کرد: شریف یکی از خصوصیاتش نظم و ترتیب است و تمام مدارک تذکرات پی‌درپی به ایشان موجود است و به نظر من دانشگاه باید این مدارک را منتشر کند تا همه ببینند؛ یک نامه هم نیست و چندین نامه است.نامه رئیس دانشکده به ایشان که تذکر داده تا وظایف آموزشی‌اش را عمل کند هم موجود است.

وی ادامه داد: این تصمیم کاملاً نظر هیئت جذب شریف بوده چرا که دانشگاه قوانین و مقرراتی دارد. من اصلا این آقا را به عنوان فرد حقیقی نمی‌شناسم اما به هر حال هیئت علمی بوده و مثل سایر افراد با پرونده وی مواجهه کرده‌ایم.

سهراب پور تصریح کرد: روند علمی ایشان هم یک زمانی خوب بوده اما باید به مرور ترفیع بگیرد تا نهایتاً وضعیت وی رسمی و قطعی شود اما این کارها را انجام نداده است؛ این روند مقرراتی دارد و همه اساتید هم این مقررات را می‌دانند. رای‌گیری هیئت جذب اتفاقاً مخفی‌ست و در نهایت نتیجه را اعلام می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که شریف، دانشگاه سطح اول کشور است، رعایت نظم و ترتیب بوده است که از زمان مرحوم دکتر مجتهدی که بنیانگذار شریف بود، رعایت شده است و برای همین نظم و انضباط، به اینجا رسیده است.از سایر اعضا هم بروید بپرسید و این صحبت‌ها را هم بروید به نقل از من منتشر کنید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا