اصفهان

واترپلوی بانوان در المپیاد استعدادهای برتر جایگاهی ندارد

واترپلوی بانوان در المپیاد استعدادهای برتر جایگاهی ندارد

به گزارش برگزیده از اصفهان، پیمان گرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان، اظهار کرد: سرمربی تیم ملی شنا در مسابقات آسیایی هانگژو و سرپرست تیم ملی شنا و همین طور برخی ‌شناگران ماهر که به مسابقات بین‌المللی دعوت شده اند اصفهانی هستند، بنابراین بدنه اصلی تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان ادامه داد: با انتقاد از اینکه اعضای تیم واترپلو کم دیده می‌شوند، به اعزام تیم واترپلوی دختران به مسابقات کشوری اشاره و اضافه کرد: اگر واترپلوی بانوان در المپیاد استعدادهای درخشان وزارت ورزش اضافه شود آن وقت است که می‌توانیم بگویم نگاه ویژه به این رشته در بخش بانوان شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۳ مدرسه آبی در استان داریم، ادامه داد: در المپیاد استعدادهای برتر که بزرگترین پروژه وزارت ورزش است، واتر پلوی بانوان جایگاهی ندارد.

رئیس هیأت شنای استان اصفهان با بیان اینکه اگر تعداد تیم‌ها زیاد شود ما می‌توانیم میزبانی دریافت کنیم و کشورهای دیگر را به مسابقات دعوت کنیم، گفت: شنای کشور ما مسیر اصلی خودش را پیدا کرده است و امیدواریم که در مسابقات رده سنی آسیا کسب عنوان کنیم.

در ادامه طاهر یوسفی مدیر باشگاه آینده سازان با بیان اینکه درسال ۱۴۰۱ بانوان استان اصفهان، پر افتخارترین تیم تاریخ شنا بودند، اظهار کرد: اعضای تیم واترپلو حدود دو سال است که به صورت مداوم تمرین دارند و با تمرینات شبانه روزی سخت شروع به فعالیت و تمرین کردند که حاصل آن اعزام به مسابقات لیگ برتر دختران واتر پلوی کشور شد.

وی گفت: تنها باشگاهی که در تاریخ ۸۰ ساله شنای جمهوری اسلامی ایران ورودی المپیک را بگیرد باشگاه اریس بوده است.

تفاهم با آموزش و پرورش و دانشگاه ها در زمینه ورزش واترپلو

یوسفی با اشاره به تفاهم با آموزش و پرورش و دانشگاه ها در زمینه ورزش واترپلو گفت: قرار شد که مسابقات و استعداد یابی این ورزشکاران مشترک باشد؛ الان با آموزش و پرورش کاملا هماهنگ هستیم و مسابقات را با هم برگزار می کنیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا