اخبار ورزشی

ناراحتی کمیته المپیک هند از کارناوال شادی کشتی در این کشور!

ناراحتی کمیته المپیک هند از کارناوال شادی کشتی در این کشور!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد اتحادیه جهانی در پی بلاتکلیفی فدراسیون هند، کشتی این کشور را تعلیق کرد. به همین دلیل علاوه بر کشتی‌گیران روسیه و بلاوسی که به عنوان AIN (بی‌طرف) در مسابقات جهانی شرکت کردند، ملی‌پوشان هند نیز بدون پرچم و نام کشورشان و با نام اختصاری UWW (اتحادیه جهانی کشتی) روی تشک رفتند.

چندی قبل اما انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هند برگزار  و یکی از مدیران زیرمجموعه رئیس قبلی، جانشین رئیسی شد که با رسوایی اخلاقی در کشتی زنان این کشور، مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شده بود.

با وجود برگزاری انتخابات، اما کشتی‌گیران هندی در تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب همچنان با نام UWW از دیگر کشتی‌گیران متمایز شدند و راوی کومار هم که در جام هنری دوگلان شرکت کرده بود، همچنان بدون ملیت و پرچم روی تشک رفت. دلیل عدم پایان تعلیق فدراسیون کشتی هند از سوی اتحادیه جهانی، اختلافات داخلی در ورزش این کشور است.

کمیته ملی المپیک هند بابت اینکه گروه برنده در انتخابات، که البته گروه جدیدی هم نبود و انتخاب این رئیس در واقع تمدید مدیریت قبلی با اسمی جدید بود؛ بعد از برگزاری انتخابات کارناوال شادی راه انداخته، همچنان تعلیق فدراسیون کشتی این کشور را تمدید کرده است.

با این وجود فدراسیون کشتی هند بدون توجه به تعلیق کمیته ملی المپیک، به فعالیتش ادامه می‌دهد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا