اخبار ورزشی

برنامه مدیران باشگاه استقلال برای سفر دسته‌جمعی و ۴ روزه به کیش!

برنامه مدیران باشگاه استقلال برای سفر دسته‌جمعی و ۴ روزه به کیش!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، طبق اطلاعات و مستنداتی که در اختیار خبرنگار برگزیده های ایران قرار دارد، جمعی از مدیران و افراد شاغل در باشگاه قصد دارند هفته آینده سفری ۴ روزه به جزیره کیش داشته باشند.

تاریخ رفت این سفر دوشنبه ۱۵ آبان و زمان برگشت پنجشنبه ۱۸ آبان در نظر گرفته شده است. ۱۱ نفر از مسئولان و افرادی که به نوعی با این باشگاه در ارتباط هستند، قصد عزیمت به کیش را دارند.

علی خطیر (مدیرعامل)، مهدی حیدرزاده و فرشید سمیعی (اعضای هیئت مدیره)، فاطمه خطیر (وکیل باشگاه)، نصرالله خواجه‌گیری (معاون اجرایی)، علی دولتشاهی (از اعضای اقتصادی پیشین باشگاه استقلال)، علی حیاتی – که گفته می‌شود رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است- به همراه چند نفر دیگر که در مجموع ۱۱ نفر می‌شوند افرادی هستند که برای ساعت ۱۵ روز ۱۵ آبان برای‌شان بلیت کیش رزرو شده است. محل اسکان این افراد یکی از هتل‌های معروف کیش در نظر گرفته شده که ۱۱ اتاق در اختیار نفرات نامبرده قرار می‌دهد.

علت این سفر هنوز اعلام نشده، ضمن اینکه مشخص نیست هزینه آن از چه محلی تأمین شده است.

پیش از این علی خطیر برای انتقال مسابقات خانگی استقلال به کیش سفر کرده بود، موضوعی که با انتقاد جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد و آنها اعلام کردند که در تهران بازی می‌کنند.

نکونام: اینکه استقلال برای بازی از تهران بیرون برود برای فوتبال ما بد است

خبرگزاری برگزیده های ایران آمادگی انتشار پاسخ مدیران استقلال را دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا