سمنان

جابجایی ۸ میلیون تن کالا از مبادی استان سمنان

جابجایی ۸ میلیون تن کالا از مبادی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از افزایش صدور بارنامه در ده ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی با صدور ۵۱۱۰۷ بارنامه نزدیک به ۸ میلیون تن کالا از مبادی استان سمنان جابجا شده است.

طحان در ادامه از گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک و سویا به عنوان مهمترین کالاهای جابجا شده در استان سمنان یاد کرد و افزود: بیشترین حمل کالا مربوط به سمنان با صدور ۱۹۷۰۸۱ بارنامه و جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالاست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: ۴۶۷۱ راننده بخش حمل و نقل کالا با استفاده از ۴۱۷۴ ناوگان باری در استان سمنان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهمیت پایانه باری مرکز استان در تجارت و اقتصاد استان در خصوص حل برخی مشکلات موجود در این پایانه خبر داد و اضافه کرد: پیگیری مشکلات این پایانه با پیگیری مجدانه‌ای که صورت گرفته در حال اقدام است و امیدواریم بتوانیم مشکلات این بخش را تا سال جدید به طور کامل بر طرف کنیم.

به گفته وی، هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا