اجتماعی

قاچاق شیشه به زندان در پوشش هندوانه اهدایی

قاچاق شیشه به زندان در پوشش هندوانه اهدایی

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر از کشف ۳ کیلوگرم مخدر شیشه از داخل ۳ تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: یکی از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بوده است، نسبت به اهدای حدود سه تـن هندوانه برای مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه آنان کرد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا ادامه داد: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان، ماموران به یکی از هندوانه ها مشـکوک شدند و پس از بررسی دقیق تر آن، همکاران متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب شد تا نسبت به باز کردن هندوانه‌ها اقدام کردند.

بنی‌اسدی‌فر ادامه داد:‌ ماموران پس از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار سه کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه که به صـــورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپــس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل از اقدامات صورت گرفته بعدی بود.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با بیان اینکه راننده کامیون به اتهام اقدام در ورود مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، گفت: متهم اصلی نیز پس از کسب دستور قضایی در مخفیگاه خود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا