اخبار ورزشی

عنایتی: از رفتن بازیکنان پرسپولیس سورپرایز شدم/ در حذف تیم امید خیلی مقصر نبودم

عنایتی: از رفتن بازیکنان پرسپولیس سورپرایز شدم/ در حذف تیم امید خیلی مقصر نبودم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، رضا عنایتی در خصوص عدم صعود تیم فوتبال امید در مسابقات مقدماتی المپیک در قاره آسیا، گفت: اشتباه مسابقات ازبکستان را به پای من نوشتند؛ در حالی که خیلی مقصر نبودم. کلاً تیم ۱۶ تا ۱۷ روز در اختیار ما بود. اردویی در ترکیه داشتیم که باز هم همه بازیکنان در اختیارم نبودند. نمی‌گویم ما (کادر فنی) تقصیر نداشتیم؛ اما نباید همه چیز را به پای مربی بنویسیم.

عنایتی: به تاج و مسئولان کمیته المپیک گفتم تضمینی برای کسب مدال وجود ندارد/ لیست تیم امید پیش از حضور من ارسال شده بود

وی افزود: ای کاش می‌توانستیم با رایزنی میزبانی مسابقات مقدماتی المپیک را برای خودمان بگیریم و در ازبکستان مسابقه ندهیم. ۵۰ سال است که المپیک نرفته‌ایم؛ ولی خیلی دوستان از من خرده گرفتند. به هر حال از فوتبالدوستان حرفه‌ای عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال امید تصریح کرد: بعضی به ما خرده گرفتند که چرا همان تیم مقدماتی المپیک در ازبکستان را به مسابقات هانگژو نبردیم. بحث مسابقات آسیایی متفاوت است. بیش از ۲۰ سال است که ما نتوانستیم قهرمان شویم. با اینکه ما در هر نسل، ستاره‌های خوبی داشتیم؛ ولی نتیجه‌ای که باید را نگرفتیم.

عنایتی در خصوص شرایط خروج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم فوتبال امید گفت: ۳ بازیکن پرسپولیس از جمع ما جدا شدند و  امروز  محمد عمری به اردوی پرسپولیس بازگشت. نمی‌دانم مسائل را چطور باید بازگو کنم. در حال حاضر ۱۳ بازیکن در اختیار داریم که  ۱۱ تا  باید بازی کنند. در حالی که دوره مقدماتی دوره آسان‌تری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرقانی سرپرست تیم فوتبال امید به مسئولان پرسپولیس قول بازگشت بازیکنان را در میانه تورنمنت بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت:  اطلاعی بابت این موضوع ندارم و با این دید بازیکنان را آوردم که  تا آخر جام با بمانند. اینطور نمی‌شود آن بازیکنان در بازی ساده ما بیایند و حالا که زمان بازی حساس‌مان رسیده، از اردو خارج شوند و بروند. من از رفتن بازیکنان پرسپولیس سورپرایز شدم. البته بازیکنان باقی مانده در اردو با تمام ظرفیت حضور دارند و تلاش می کیم با ریکاوری ۲-۳ بازیکنی که مصدومیت (خفیف) دارند را برگردانیم؛ ولی خیلی کارمان سخت است.

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به مصدومیت سامان فلاح، گفت: سامان فلاح که یکی از بازیکنان کلیدی ما است که بد موقع مصدوم شد. او در بازی‌های مقدماتی المپیک و حالا در بازی‌های آسیایی با مشکل مصدومیت مواجه شد و او را از دست دادیم.

عنایتی با اشاره به زمان برگزاری مسابقه ایران و – تایلند، اظهار داشت: آب و هوای هانگژو شرجی است و شرایط خاصی دارد. بازی ما در ساعتی برگزار شد که اوج شرجی هوا بود و توان زیادی از ما گرفت. این در حالی بود که فکر کردم شاید بعد از ما یک بازی دیگر در همان ورزشگاه برگزار می‌شود؛ ولی نبود. بازی بعدی با هنک‌کنگ از ساعت ۷:۳۰ روز یکشنبه برگزار می‌شود، امیدواریم شرجی و شرایط جوی ما را کمتر اذیت کند. 

وی در پایان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم روی سکوی جایی داشته باشیم اگر همدل باشیم و نگاه ملی به تیم امید داشته باشیم. نباید لحظه‌ای نگاه کنیم. با ۱۳ یا ۱۴ بازیکن در دور بعد مسابقه شرکت می‌کنیم. از مردم می‌خواهیم که برای مصدوم نشدن بازیکنان ما دعا کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا