کرمان

لیگ برتر فوتبال بانوان| شهرداری سیرجان برنده دیدار با سپاهان اصفهان

به گزارش برگزیده های ایران از سیرجان، عصر امروز و از هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، از ساعت ۱۳ دو تیم بانوان شهرداری سیرجان و بانوان سپاهان اصفهان در ورزشگاه شماره دو گل‌گهر به مصاف هم رفتند و تیم بانوان سیرجانی موفق شدند بانوان اصفهانی را با نتیجه دو بر صفر  شکست دهند. گل‌های تیم شهرداری سیرجان را افسانه چترنور و شبنم بهشت به ثمر رساندند.

مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم بانوان شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان گفت: ما بعد از جام باشگاه‌های آسیا زمان کمی داشتیم که بتوانیم ریکاوری داشته باشیم متاسفانه هنوز مصدومان ما به تیم اضافه نشدند و از آن ترکیب خوب و آماده جام باشگاه‌های آسیا متاسفانه چهار نفر هنوز از بند مصدومیت رها نشدند و آنها را در اختیار نداریم.

وی افزود: ما امروز تمام تلاشمان را کردیم با توجه به خستگی زیادی که هنوز در بازیکنان ما هست  ولی توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و با لطف خدا و تلاش بازیکنان پیروز این بازی شدیم وبه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

چهان‌نجاتی در باره تیم سپاهان نیز اظهار کرد: تیم سپاهان هم آمده بود نتیجه بگیرد و دست پر برگردد و خیلی محکم بازی کردند ما اجازه ندادیم که آنها موقعیتی به‌دست آورند و در نهایت ما توانستیم برنده این بازی باشیم و امیدوارم که در این هفته‌ای که فرصت داریم بچه‌ها را ریکاوری کنیم و مصدومان هم به تیم اضافه شوند.

گفتنی است تیم بانوان شهرداری سیرجان با ۲ برد از دو بازی، ۶ امتیاز به‌دست آورده است و بازی بعدی خود را در شهرستان بم و با تیم خاتون این شهر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا