اجتماعی

عوارض عجیب سیکس پک

عوارض عجیب سیکس پک

داشتن بدن ورزیده و شکم شش تکه یا به اصطلاح امروزی سیکس پک معمولا ایده ال بسیاری از مردان و حتی نوجوانان شده است ولی داشتن فیزیک بدنی مناسب و قوی به معنای سلامت کامل جسمانی است؟

روزنامه مایرور در نظرسنجی این سوال از مخاطبان خود پاسخ جالبی از شخصی دریافت کرده است که می‌گوید که خودش پزشک است و برای رسیدن به شکم شش تکه تلاش بسیاری کرده است ولی از عوارض آن می‌گوید که شاید بسیاری را از این کار منصرف کند.

این پزشک که خودش را روبن معرفی کرده می‌گوید: شکم شش تکه مزایای خاص خود را دارد، اما اجازه دهید جنبه منفی آن را به شما بگویم. اولین نشانه‌های منفی رسیدن به این وضعیت بدنی داشتن نوسانات خلقی زیاد است که هرچند با سیکس پک خوش‌تیپی نصیب شما می‌شود ولی برای رسیدن به این عضلات نباید زیاد آب مصرف کنید که این مسئله موجب تداخل در امور داخلی اندام‌های بدن می‌شود.

او می‌گوید مطلقاً هیچ راهی برای بیرون آوردن عضلات شکم بدون کاهش مصرف آب وجود ندارد، بنابراین چه اتفاقی می‌افتد وقتی مصرف آب خود را کمتر از لیترهای طبیعی یا مورد نیاز برای عملکرد یک انسان عادی محدود کنید.

وی ادامه داد: رسیدن به سیکس پک عالی بود ولی به تدریج ضعف بدنی و بی خوابی به سراغم آمد. روبن توصیه می‌کند که افراد نباید مصرف آب را کاهش دهند چون در این صورت با اختلال اندام‌های داخلی بدنشان روبرو خواهند شد.

ورزش، رژیم غذایی مناسب، و روحیه خوب و دوری از استرس همگی راه‌های رسیدن به اندام معقول است ولی تضمینی برای سیکس پک وجود ندارد.

عوارض عجیب سیکس پک

بیشتر بخوانید:

اگر هنگام استفاده از تلفن همراه دست درد می‌گیرید، این مطلب را بخوانید

۲۳۳۲۳۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا